مدیران‌ گمرک و کار آذربایجان‌غربی میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت


مدیران‌ گمرک و کار آذربایجان‌غربی میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت

ارومیه – ایرنا - مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: ناظر گمرکات و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان امروز /دوشنبه/ میهمان سامانه سامد (ارتباط مردم و دولت) هستند.

رسول مقابلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مدیران از ساعت ۹ صبح تا ۱۳:۳۰ بعداز ظهر از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ پاسخگوی تماس‌های مردمی خواهند بود.

وی اضافه کرد: ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی از ساعت 9:30 تا ۱۱ و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ فردا به سوالات مردم در این ۲ حوزه پاسخ خواهند داد.

وی بیان کرد: طبق تصمیم جدید مدیران حوزه سامد آذربایجان‌غربی هر هفته پنج مدیر در این مرکز حاضر می‌شوند.

مرکز ارتباطات مردمی با تغییر ساختار ارتباطات مردمی در کشور تحولی عظیم را در برقراری کمی و کیفی ارتباطات ایجاد کرده که افتتاح پروژه ملی سامد ۱۱۱ جزء آنهاست.

این سامانه تلفنی است که همه آحاد ملت می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دولت را با آن مطرح کنند؛ در واقع هدف از راه‌اندازی این سامانه تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی است.

طی سال گذشته بیش از ۴۷ هزار تماس مردمی در سامانه سامد آذربایجان‌غربی برقرار و بخش قابل توجهی از آنها منجر به نتیجه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان