ناامیدی پرسپولیس از جذب کریم انصاری‌فرد در پنجره زمستان


ناامیدی پرسپولیس از جذب کریم انصاری‌فرد در پنجره زمستان

باشگاه پرسپولیس خود را آماده انتقال این ملی پوش برای رفع مشکل خط حمله خود کرده بود، اما درخشش این مهاجم در دو بازی اخیر انتقال را منتفی کرده است.

در حالی که صحبت از خروج کریم انصاری فرد از لیست السیلیه در تعطیلات ژانویه داشت، و باشگاه پرسپولیس نیز خود را آماده انتقال این ملی پوش برای رفع مشکل خط حمله خود کرده بود، اما درخشش این مهاجم در دو بازی اخیر انتقال را منتفی کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که تا همین هفته قبل از عملکرد کریم انتقاد می شد، اما با دوگلی که توسط او در بازی مقابل الاهلی زده شد، روزنامه استاد الدوحه در شماره امروز خود به ستایش از مهاجم ایرانی السیلیه پرداخت و او را خرید خوبی برای این تیم دانست.

به نقل از استاد الدوحه، السیلیه در هفته هفتم لیگ ستارگان قطر به مصاف الوکره رفت. السیلیه شگفتی ساز فصل قبل لیگ ستارگان در این دیدار خانگی توانست با درخشش مهاجم ایرانی خود به پیروزی برسد تا سه امتیاز حساس دیگر را به دست آورد.

ناامیدی پرسپولیس از جذب کریم انصاری‌فرد در پنجره زمستان

السیلیه در این بازی با نتیجه سه بر یک پیروزی از میدان خارج شد و انصاری فرد توانست دو گل به ثمر برساند. استاد الدوحه در این‌باره نوشت: انصاری فرد با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند به درخشش خود ادامه داد. او بازیکن تاثیرگذاری برابر الاهلی نشان داد و آمدن او دستاوردی بزرگ برای السیلیه است.

انصاری فرد که فصل نخست حضورش در لیگ ستارگان قطر را تجربه می‌کند عملکرد خوبی از خود نشان داده و توانسته در ۷ بازی ۵ گل به ثمر برساند تا شانس بالایی هم برای کسب عنوان آقای گلی داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی