کودکان زیر یک سال چه میوه هایی نخورند


کودکان زیر یک سال چه میوه هایی نخورند

کودکان زیر یک سال چه میوه هایی نخورند

کودکان زیر یک سال چه میوه هایی نخورند

کودکان زیر یک سال چه میوه هایی نخورند

میوه های ممنوع برای کودکان زیر یک سال باید از دادن میوه های بسیار اسیدی مانند: پرتقال، گریپ فروت و توت فرنگی به کودک یک سال خودداری شود. با توجه به حساس بودن دستگاه گوارش کودکان، استفاده از میوه های ملین مثل گیلاس، آلبالو و گوجه سبز به وسیله کودکان زیر یک سال و حتی زیر 3 سال باعث مسمومیت و ایجاد بیماری اسهال می کند. توت فرنگی برای کودکان زیر 2 سال,توت فرنگی برای کودکان,میوه های ممنوع برای کودکان زیر یک سال توت فرنگی جزء میوه های ممنوعه برای کودکان زیر یک سال است

میوه مجاز برای نوزاد:

سیب:

خوردن یک عدد سیب در روز میتواند به کودک شما کمک کند تا بدن سالمی داشته باشد. کمبود آهن در نوزادان شایع است، ویتامین سی موجود در سیب به این کمبود کمک خواهد کرد.

موز:

تقریبا به هر کودکی برای بار اول موز داده می شود، موزها ملایم و اسان برای جویدن هستند، و مملو از ویتامین سی ویتامینb6 و پتاسیم میباشند و برای اولین بار انتخاب مناسبی هستند. یکی از متخصصین تغذیه میگوید که میتوانید برای صبحانه به کودکانتان موز له شده بدهید و یا با شیر مادر یا شیر گاو مخلوط کنید و همان طور که نوزادشان بزرگتر میشود ، موز میتواند بعنوان یک میان وعده با میوه های دیگر ترکیب شود یا همراه با غلات استفاده شود.

توت فرنگی برای کودکان زیر 2 سال,,میوه های ممنوع برای کودکان,توت فرنگی برای کودکان موز جزء یکی از بهترین میوه ها برای کودکان زیر یک سال می باشد

انبه:

انبه را میتوان به رژیم غذایی نوزاد 6 ماهه تا 8 ماهه خود اضافه کرد که منبع خوبی از ویتامینb6 و همچنین پتاسیم، فیبر هستند و میتوان آن ها را به سادگی پخت و یا خام آن رااستفاده کرد و یا میتوانید با ماست و سبزیجات ترکیب کنید و استفاده کنید.

زمانی که کودکان شروع به تغذیه میوه ها میکنند، انتخاب انبه مورد مناسبی هست و در رشد مهارتهای حرکتی نقش بسزایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: غذاهایی که نباید به کودکان بدهید

منبع: بیتوته

کودکان زیر یک سال چه میوه هایی نخورند

این مطلب را به اشتراک بگذارید و در گوگل محبوب کنید

کودکان زیر یک سال چه میوه هایی نخورند کودکان زیر یک سال چه میوه هایی نخورند




حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والدین و فرزندان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!