ارسال 60 عنوان کتاب به دبیرخانه سومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام


ارسال 60 عنوان کتاب به دبیرخانه سومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام

مسئول امور فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از ارسال 60 عنوان کتاب به دبیرخانه سومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام خبر داد.

به گزارش ایسنا به نفل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، «منصور محبی» ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام، تعداد ۶۰ عنوان کتاب با موضوعات گوناگون ادبی، دینی و مذهبی، دفاع مقدس، فرهنگ و آداب و رسوم بومی محلی و ... توسط نویسندگان، ناشران و اهل قلم، به دبیرخانه ارسال شد.

منصور محبی با اعلام این خبر بیان کرد: در این دوره آثار نویسندگان استان ایلام در همه موضوعات و آثار نویسندگان غیر ایلامی با موضوع ایلام که در سال‌ ۹۷ چاپ شده بودند، به منظور بررسی و داوری پذیرفته شدند.

وی افزود: آثار رسیده به دبیرخانه، برای داوری به خانه کتاب جمهوری اسلامی ایران در تهران ارسال شده‌اند و پس اعلام نتایج نهایی داوری توسط اساتید استانی و کشوری، مراسم اختتامیه جایزه کتاب سال استان در آذرماه سال جاری و هم‌زمان با هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

مسئول امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام خاطر نشان کرد: آن دسته از آثار که به زبان کردی و با موضوع فرهنگ بومی و محلی استان است، توسط داوران استانی بررسی و داوری خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز