همایش بزرگ پیاده‌روی در زنجان برگزار می‌شود


همایش بزرگ پیاده‌روی در زنجان برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در زنجان برگزار می‌شود.

محمدعلی حمزه‌پور روز دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اداره‌ کل به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش و به منظور توسعه و ترویج ورزش همگانی و با هدف ایجاد شور، نشاط و شادابی در جامعه و خانواده ها، همایش پیاده روی را برگزار می کند.

وی با بیان اینکه این همایش صبح جمعه /سوم آبان ماه/ امسال از میدان کوهنورد واقع در آزادگان تا سینما روباز گاوازنگ برگزار می شود و به حتم مردم زنجان همانند سال های قبل از آن استقبال خواهند کرد.

حمزه پور با بیان اینکه همایش بزرگ خانوادگی در زنجان با مشارکت بسیاری از دستگاه‌ها ازجمله استانداری و شهرداری برگزار می شود تصریح کرد: ورزش در حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم و جامعه نقش مهم و تاثیرگذار دارد و از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها از جمله قلب و عروق، جلوگیری می کند.

وی خاطرنشان کرد: پارسال همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرهای زنجان و خرمدره برگزار شد اما امسال فقط در شهر زنجان برگزار خواهد شد و در پایان مراسم نیز جوایزی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۰ مورد برنامه ورزشی پیاده‌روی به مناسبت‌های مختلف در سطح بخش‌ها و شهرهای این استان برگزار شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس