تکمیل دیواره حفاظتی معمولان 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


تکمیل دیواره حفاظتی معمولان 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

خرم‎آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: برای تکمیل دیواره حفاظتی شهر سیلزده معمولان 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش ایرنا رضا میرزایی روز دوشنبه با بیان اینکه مبلغ پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای ساخت دایک حفاظتی شهر معمولان اختصاص داده شد این در حالی است که تکمیل این پروژه حداقل ۱۵ میلیارد تومان اعتبارنیاز دارد.

وی کل تخصیص سال ۹۸ این پروژه را ۸۰ میلیون تومان بیان کرد و افزود: پیمانکارطرح تاکنون از ظرفیت و توان مالی خود استفاده کرده و هیچ گونه مبلغی به وی پرداخت نشده، در صورتی که اعتبار پروژه به صورت ۱۰۰ درصد تامین شود در مدت سه ماه ساخت دیواره ساحلی به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان بیان کرد: هم اکنون دایک حفاظتی شهر معمولان به کارفرمایی شرکت آب منطقه ای لرستان در دست ساخت است و حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار داشت: در سیل ۱۲ فروردین ماه امسال بخشی از منازل مسکونی که در بستر سیلابی و حریم رودخانه قرار داشتند بطور کامل تخریب شدند، همچنین پل ابراهیم آباد که شهر معمولان را به روستای ابراهیم آباد و منطقه آمیران کوشکی وصل می کند، تخریب شد.

وی افزود: شرکت آب منطقه ای بلافاصله پس از فروکش کردن سیل، نسبت به تعیین حد بستر و حریم رودخانه کشکان در شهر معمولان اقدام نمود و نقشه حریم و بستر در اختیار دستگاه های ذیربط از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت بازسازی، جابجایی و نوسازی واحدهای مسکونی قرار داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟