آغاز بکار اولین جشنواره فصلی قاصدک‎های داستان در پایتخت کتاب ایران


آغاز بکار اولین جشنواره فصلی قاصدک‎های داستان در پایتخت کتاب ایران

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد از آغاز به کار اولین جشنواره فصلی قاصدک‌های داستان به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی در یزد خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام «مصطفی گرجی» با اشاره به برگزاری اولین جشنواره قاصدک‌های داستان (بچه‌های مسجد) به صورت فصلی در بستر فضای مجازی، اظهار کرد: این جشنواره ویژه فصل پاییز با موضوع «اربعین حسینی» از 28 مهرماه آغاز به کار کرده است.

وی مهلت ارسال اثار به جشنواره را تا پایان آبان ماه اعلام کرد و با بیان این که برگزیدگان این مرحله از مسابقه پایان آذر ماه معرفی می‌شوند، گفت: افراد می‌توانند آثار خود از طریق نشانی الکترونیکی info@masajedyazd.ir و پیام‌رسان‎های مجازی به آدرس a_masajedyazd_ir ارسال کنند.

گرجی افزود: البته علاقمندان می‌توانند آثار خود را با مراجعه حضوری به ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد نیز به جشنواره ارسال کنند.

این مسئول، موضوع کتاب و کتابخوانی را یکی از جدی‌ترین نیازهای انسان امروزی دانست و گفت: باید متولیان امر تربیت جامعه بر موضوع کتابخوانی اهتمام و برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بسترسازی مناسب برای ایجاد انگیزه میان مخاطبان به اَشکال گوناگون را لازم و ضروری خواند و گفت: در یزد که امسال به عنوان پایتخت کتاب ایران از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با توجه به حوزه رسالتی که در موضوع کتاب و کتابخوانی دارد، گام‌هایی مثبت و مؤثری برداشته شده است.

گرجی در پایان برگزاری برنامه‌های «کاروان دانایی»، «قرار دانایی»، کارگاه‌های «از خاطره تا داستان» و همچنین فعالیت‌های تبلیغاتی «بچه محله کتاب» را از برنامه‎های اجرا شده در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در زمینه کتابخوانی عنوان کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟