تامین آب شرب شهروندان اردکانی از 30 ایستگاه برداشت شهری


تامین آب شرب شهروندان اردکانی از 30 ایستگاه برداشت شهری

مدیر امور آب و فاضلاب اردکان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 65 هزار متر مکعب از آب شرب مورد نیاز مشترکان این شهرستان از طریق ایستگاه برداشت آب در سطح شهر اردکان تامین شده است.

به گزارش ایسنا، «داود مخلصی» در این رابطه تصریح کرد: در راستای تامین آب شرب با کیفیت مطلوب برای شهروندان، 30 ایستگاه برداشت آب در سطح شهر اردکان راه‌اندازی شده که در سال جاری 65 هزار متر‌مکعب آب از این طریق توزیع شده است .

وی با اشاره به تامین و توزیع چهار میلیون و 300 هزار متر مکعب آب در این مدت، افزود: در حال حاضر آب شرب شهر اردکان با جمعیت بیش از 90 هزار نفر، از طریق آب انتقالی، 12حلقه چاه آب شرب و البته 30 ایستگاه برداشت آب تامین می‌شود.

این مسئول توجه به بحث تامین و توزیع آب با کیفیت بالا را از مسائل حائز اهمیت در این شهرستان دانست و گفت: مرمت و بازسازی مخزن پنج هزار مترمکعبی با اعتبار چهار هزار میلیون ریال و آغاز عملیات اجرایی ساخت ایستگاه پمپاژ آب با اعتبار 15 هزار میلیون ریال، از اقدامات صورت گرفته توسط آبفای اردکان در شش ماه گذشته امسال بوده است.

مخلصی خاطرنشان کرد: البته در راستای کاهش هدررفت آب نیز در سال جاری 466 متر شبکه آبرسانی در سطح شهر اصلاح، 112 فقره کنتور خراب، تعویض و 592 مورد حوادث شبکه و انشعاب آب رفع شد .

وی نصب پوسترهای صرفه‌جویی در مصرف آب در مساجد، اماکن عمومی و ایستگاه‌های برداشت آب را از فعالیت‌های فرهنگی این امور ذکر کرد.

مدیر امور آبفای اردکان توسعه دو هزار و 370 متر شبکه توزیع آب ، نصب 624 فقره انشعاب آب، تامین و توزیع چهار میلیون و 300 هزار متر مکعب آب، نصب 300 فقره انشعاب فاضلاب، رفع 32 فقره حوادث فاضلاب و شست و شوی 81 هزار متر شبکه فاضلاب را از دیگر فعالیت های صورت گرفته توسط آبفای اردکان در شش ماه گذشته عنوان کرد .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)