رقبا باز هم به موتور تیم فراری مشکوک هستند


فرمول یک ایران – رقبا برای دومین بار از فدراسیون جهانی اتومبیلرانی درخواست کرده‌اند که موتور تیم فراری را بررسی کند. این تیم پس از تعطیلات تابستانی پیشرفت چشمگیری در قسمت موتوری خود تجربه کرده است. تیم فراری قبل از تعطیلات تابستانی نتوانسته بود حتی در یکی از گرندپری های فرمول یک هم پیروز شود اما چارلز لکلرک توانست در گرندپری بلژیک اولین کسی باشد...

فرمول یک ایران – رقبا برای دومین بار از فدراسیون جهانی اتومبیلرانی درخواست کرده‌اند که موتور تیم فراری را بررسی کند. این تیم پس از تعطیلات تابستانی پیشرفت چشمگیری در قسمت موتوری خود تجربه کرده است.

تیم فراری قبل از تعطیلات تابستانی نتوانسته بود حتی در یکی از گرندپری های فرمول یک هم پیروز شود اما چارلز لکلرک توانست در گرندپری بلژیک اولین کسی باشد که از خط پایان می گذرد و پس از آن هم توانست در مونزا جایگاه نخست را به خودش اختصاص دهد.

از طرفی سباستین فتل هم پیروز گرندپری سنگاپور شد و این دو هم‌تیمی از تعطیلات تابستانی تاکنون تمام پول‌پوزیشن ها را به نام خودشان ثبت کرده اند. تمام این دستاورد ها، رقبا را به پیشرفت ناگهانی تیم فراری مشکوک کرده است و دیگران هم می خواهند از این سیستم موتوری آن ها استفاده کنند.

رقبا باز هم به موتور تیم فراری مشکوک هستندرقبا باز هم به موتور تیم فراری مشکوک هستند چارلز لکلرک، سباستین فتل و لوئیس همیلتون – بلژیک 2019

در حال حاضر تیم های دیگر از فیا می خواهند که در مورد پوسته خارجی و سیستم خنک کننده موتور فراری شفاف سازی های لازمه انجام شود تا در صورت قانونی بودن این سیستم، آن ها هم شرایط مشابهی بسازند.

به نظر می رسد که شک و شبه ها در مورد روغن وروردی به پروسه احتراق باشد که به SF90 قدرت بیشتری می دهد. در حال حاضر فیا اعلام کرده است که هیچ تیمی در مورد شرایط و طراحی های تیم فراری اعتراضی ارسال نکرده است اما آن ها به بررسی مربوط به موتور ادامه می دهند تا همه چیز با قوانین فنی فرمول یک فیا همخوانی داشته باشد.

سایت f1-fansite در مصاحبه با تیمی که نامش مشخص نیست نقل کرده است که:

آن ها احتمالا چیز هوشمندانه ای را قهمیده اند. اگر این قانونی باشد،تنها کاری که می توانیم بکنیم احترام گذاشتن به آن است.

فصل گذشته باطری های تیم فراری مشکوک به نظر می رسید و توسط فیا بررسی شد اما آن ها هیچ موضوع غیر قانونی پیدا نکردند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر