بازداشت روحانی عربستان به دلیل حمایت از فلسطین


بازداشت روحانی عربستان به دلیل حمایت از فلسطین

به دلیل حمایت از وی از اهداف فلسطین و محکومیت شدید از تلاش های عربستان برای عادی سازی روابط دیپلماتیک با رژیم اسرائیل پس از سال ها تماس های مخفی ، دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، مقامات سعودی ، فرزند یک روحانی برجسته مخالف زندانی را به دلیل حمایت از وی از اهداف فلسطین و محکومیت شدید از تلاش های عربستان برای عادی سازی روابط دیپلماتیک با رژیم اسرائیل پس از سال ها تماس های مخفی ، دستگیر کردند.

گروه حقوق بشر زندانیان سیاسی ، که یک سازمان غیردولتی مستقل است و از حقوق بشر در عربستان سعودی حمایت می کند ، در پستی در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد که مقامات سعودی عبدالعزیز العوده را بازداشت کرده اند.

این گروه افزود: این بازداشت به وضوح نشان می دهد که محکومیت عادی سازی روابط با رژیم تل آویو و پشتیبانی از اهداف فلسطین ، فعالان را در پشت میله های زندان قرار خواهد داد.

در 10 اکتبر ، دادگاه به اصطلاح کیفری تخصصی در ریاض ، محاکمه روحانی 62 ساله را تا 30 اکتبر بدون موکول موکول کرد.

روزنامه عربستان سعودی اوکاز به زبان عربی در 4 سپتامبر 2018 گزارش داد که دادستان های عمومی سعودی 37 فقره دادخواست علیه شیخ اودا را تراز کرده اند و حتی خواستار اعدام وی بودند.

مقامات سعودی این روحانی را در 7 سپتامبر سال گذشته بازداشت و از آن زمان تاکنون او را در سلول انفرادی نگه داشته اند. مقامات نیز ممنوعیت سفر را برای اعضای خانواده وی نیز وضع کرده اند.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک