خدمت به زوار امام حسین (ع) جلوه زیبایی از عشق و دلدادگی می آفریند/ شستن لباس های زائرین در موکب لباسشویی


خدمت به زوار امام حسین (ع) جلوه زیبایی از عشق و دلدادگی می آفریند/ شستن لباس های زائرین در موکب لباسشویی

استادی با بیان اینکه خدمت به زوار امام حسین (ع) جلوه زیبایی از عشق و دلدادگی به ساحت سیدالشهداء (ع) می آفریند، گفت: در موکب «مسجد امام جعفر صادق (ع)» در کربلا شستن لباس های زائران حسینی توسط ماشین های لباسشویی انجام می شود.

«احمدرضا استادی» با بیان اینکه این موکب از سال 1395 فعالیت خود را در مراسم عظیم پیاده روی اربعین حسینی آغاز کرده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: هدف از برپایی این موکب خدمت به زوار امام حسین (ع) در ایام اربعین است که جلوه زیبایی از عشق و دلدادگی به ساحت مقدس حضرت سیدالشهداء (ع) می آفرینند که ان شاء الله این عشق و دلدادگی مشمول عنایت خدا و اهل بیت (ع) شود.

مسئول موکب «مسجد امام جعفر صادق (ع) شیراز» در کربلا با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) در مورد خدمت به زائران حسینی، خاطرنشان کرد: در روایات آمده است که امام صادق (ع) برای هرکسی که به هر نحوی در راه رسیدن به حرم سالار شهیدان هزینه مالی یا جسمی می کند، دعا می فرماید.

رئیس هیئت امنای مسجد «امام جعفر صادق (ع)» شیراز ادامه داد: همانطور که در رسانه ها دیده می شود در طول پیاده روی اربعین حسینی کرامات زیادی نصیب زائران می شود و بسیاری از افراد علاوه بر گرفتن حاجت های خود، در این ایام حدود 10 روز پشت سرهم ایستاده و به زائران خدمت رسانی می کنند و این درحالی است که ممکن است در ایام دیگر حتی قادر به انجام امور روزمره خود نباشند.

عضو هیئت امنای کانون فرهنگی و هنری «شهدای مدافع حرم» شیراز با اشاره به خدماتی که در موکب «مسجد امام جعفر صادق (ع) شیراز» در کربلای معلی ارائه می شود، تاکید کرد: این موکب از 19 الی 28 مهرماه مصادف با 12 الی 21 صفر در کربلای معلی به نشانی باب الشهداء، شارع الشهداء، شارع الروضتین، روبروی هتل البیارق، جنب مجتمع عتبیه العباسیه برپاست.

استادی افزود: خدماتی نظیر شستن لباس های زائران حسینی با استقرار ماشین های لباسشویی، پذیرایی شربت و چای، اقامه نماز جماعت همراه با نوحه خوانی و سینه زنی در این موکب به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی هزینه های این موکب از طریق خیرین تامین می شود و این موکب در گوشه ای از موکب «حضرت احمد بن موسی (ع)» با توافق های صورت گرفته به امر لباسشویی زائران می پردازد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی