تدارک جمکران برای پایان هفته زائران


تدارک جمکران برای پایان هفته زائران

مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته با برنامه‌هایی همچون «توسل به حریم کبریا»، «کمیل عارفانه» و «ندبه انتظار» میزبان زائران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته جاری و منتهی به جمعه، روز منتسب به امام زمان(عج) با برنامه های متنوع میزبان منتظران و مهدی باوران می شود.

بنابر این گزارش، برنامه های میعادگاه عاشقان از امروز (سه شنبه، 2 مهر ماه) با آموزش عمومی قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و در ادامه حجت‌الاسلام سید عباس موسوی مطلق برای زائران سخنرانی می کند.

قرائت دعای پرفیض «توسل» با عنوان «توسل به حریم کبریا» با نوای «سید رضا نریمانی» پایان بخش برنامه های جمکران در سه شنبه شب است.

همچنین، مسجد جمکران پنجشنبه، چهارم ماه با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۲۰ به استقبال منتظران دولت یار رفته و سپس حجت‌الاسلام خورشیدی برای آنها منبر می رود.

برنامه های میعادگاه منتظران در شب جمعه، شب زیارت مخصوص حضرت سیدالشهداء(ع) با قرائت دعای پرفیض کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با نوای «مجید دلشاد» پایان می یابد.

مسجد جمکران روز جمعه، پنج مهرر ماه نیز برنامه های خود را با قرائت دعای شریف عهد از ساعت ۵:۴۵ آغاز می کند و سپس حجت‌الاسلام صادقی واعظ برای حضار سخنرانی می کند.

زمزمه دعای ندبه در فراغ امام زمان(عج) با عنوان «ندبه انتظار» و با نوای سید علی حسینی‌نژاد پایان بخش برنامه های صبح جمعه، روز منتسب به حضرت بقیه الله الاعظم(عج) در جمکران است.

برنامه های این هفته جمکران عصر جمعه با قرائت زیارت شریف «آل یس» از ساعت ۱۹ پایان می یابد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس