یک فرمانده طالبان در تخار با استفاده تابلیت تقویت جنسی، 21 شاگرد را مورد تجاوز جنسی قرار داد


بر اساس گزارش‌ها، یک فرمانده طالبان در تخار، با استفاده از تابلیت تقویت جنسی، بر 21 شاگرد یک مدرسه تجاوز جنسی کرده است. به نقل از سلام‌ وطن‌دار و به گزارش از خامه پرس، سیدعبدالکریم یکی از فرماندهان قدرتمند محلی ولسوالی اشکمش، در یکی از شب‌ها پس از بیرون‌شدن از یک مهمانی، به مدرسۀ ابراهیم خلیل‌الله رفته و بالای 21 شاگرد مدرسه تجاوز جنسی...

یک فرمانده طالبان در تخار با استفاده تابلیت تقویت جنسی، 21 شاگرد را مورد تجاوز جنسی قرار داد

بر اساس گزارش‌ها، یک فرمانده طالبان در تخار، با استفاده از تابلیت تقویت جنسی، بر ۲۱ شاگرد یک مدرسه تجاوز جنسی کرده است.

به نقل از سلام‌ وطن‌دار و به گزارش از خامه پرس، سیدعبدالکریم یکی از فرماندهان قدرتمند محلی ولسوالی اشکمش، در یکی از شب‌ها پس از بیرون‌شدن از یک مهمانی، به مدرسۀ ابراهیم خلیل‌الله رفته و بالای ۲۱ شاگرد مدرسه تجاوز جنسی کرده است. یکی از نزدیکان شمس‌الله که ۱۴ سال سن دارد، یکی از شاگردانی‌ست که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. او می‌افزاید، این فرمانده طالبان پس از خوردن داروی تقویت جنسی و با استفاده از اسلحه این شاگردان را مورد تجاوز قرار داده است.

گفته می‌شود که سیدعبدالکریم، رئیس معارف طالبان برای ولایت تخار است و پس از آن که مردم از این رویداد مطلع شدند، ولسوال طالبان برای اشکمش، سیدعبدالکریم را بازداشت کرده است.

منبع ادارۀ محلی اشکمش گفته است که باشنده‌گان محل قرار بود سه روز پیش در مناطق زیر حاکمیت طالبان علیه افراد این گروه اغتشاش کنند. اما ولسوال طالبان برای اشکمش از نزد مردم سه روز وقت خواسته تا بر سیدعبدالکریم حکم صادر کنند. به گفتۀ او، مردم محل خواستار سنگسار این فرمانده طالبان شده‌اند.

اما ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی طالبان با رد تجاوز جنسی رئیس معارف طالبان بر دانش‌آموزان و تجاوز افراد این گروه بر یک دختر دانش‌آموز، می‌گوید که این قضیه‌ها حقیقت ندارند.

سخنگوی طالبان می‌گوید، حکومت در جنگ با طالبان در تخار به شکست مواجه شده و از این طریق می‌خواهد شکست خود را پوشش دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»