مورینیو: کلوپ گوشت صاف می‌خواست ولی ماهی نصیبش شد؛ اگر جای سولسشر بودم به نمایش منچستریونایتد افتخار می‌کردم


مورینیو: کلوپ گوشت صاف می‌خواست ولی ماهی نصیبش شد؛ اگر جای سولسشر بودم به نمایش منچستریونایتد افتخار می‌کردم

به گفته آقای خاص، صحبت‌های کلوپ به این خاطر است که هرگز موفق به کسب پیروزی در اولدترافورد نشده...

طرفداری- ژوزه مورینیو می‌گوید ناراحتی یورگن کلوپ و حرف‌هایی که زد قابل درک است، زیرا او گوشت صاف می‌خواست اما ماهی استخوانی نصیبش شد.

به گزارش BBC، مورینیو به عنوان کارشناس شبکه اسکای درباره دربی شمال غرب انگلیس که با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت، گفت:

فکر می‌کنم کلوپ تلاش کرد مشکلات متعددی برای منچستریونایتد رقم بزند. او برای آن‌ها مشکل‌ساز شد و مزدش را گرفت. در عین حال فکر می‌کنم اوله (گونار سولسشر) و منچستریونایتد ناراحت خواهند بود که یک اشتباه باعث از دست رفتن دو امتیاز برای آن‌ها شده است. آن‌ها برنامه‌ای داشتن و به آن پایبند بودند. در بین دو نیمه پرسش اینجا بود که آیا می‌توانند کل ۹۰ دقیقه‌ای را با این شدت بازی کنند. نتوانستند و احتمالا نتیجه منصفانه است. اگر من جای اوله بودم، (به این عملکرد) افتخار می‌کردم.

کلوپ نه در طول بازی و نه پس از آن نتوانست نارضایتی خود را پنهان کند.

کلوپ منو را دوست نداشت. او گوشت می‌خواست و ماهی نصیبش شد. یونایتد با توجه به محدودیت‌هایی که دارد، با پنج نفر در خط دفاعی بازی کرد، مستحکم بود و فرصت انتقال توپ را نداد. یورگن کلوپ این منو را دوست نداشت. آن‌ها (لیورپول) کیفیت لازم برای بازی کردن مقابل تیمی که عقب زمین دفاع می‌کرد را نداشتند. آن‌ها رکورد فوق العاده‌ای از بردهای زیاد بر جا گذاشته‌اند ولی مقابل تیم‌هایی که عقب می‌نشینند، با محدودیت رو به رو هستند. اگر حریفان به سبک دلخواه آن‌ها بازی کنند، شکست بدی خواهند خورد. یورگن مشخصا مأیوس به نظر می‌رسد. این فرصت فوق العاده‌ای برای تیمش است. اما او هرگز نتوانسته است در مکان خاصی مثل اولدترافورد برنده شود.

مورینیو در پایان ضمن ستایش از مارکوس رشفورد، او را بازیکنی مناسب برای استفاده در کناره‌های زمین یا مهاجم سایه معرفی کرد.

وقتی چند فصل پیش لیورپول را شکست دادیم، از رشفورد و لوکاکو در نوک خط حمله استفاده کردیم. رشفورد مهاجم هدف نیست و بیشتر گرایش به تحرک درون زمین دارد. فکر نمی‌کنم شماره ۹ نابی باشد. اگر اوله قصد داشته باشد مثل امروز از او استفاده کند، آنگاه به نظرم بازیکنی عالی برایش خواهد بود. جوان است ولی تجربه دارد. احتمالا در ۲۱ سالگی نسبت به برخی بازیکنان ۲۴-۲۵ ساله بیشتر بازی کرده است. به نظرم در برخی پست‌ها، استعداد بازیکن خیلی خوبی را دارد. فکر نمی‌کنم بتواند به عنوان مهاجم شماره ۹، در طول فصل ۳۰ گل بزند. فکر نمی‌کنم بتواند به عنوان مهاجم هدف بهتر از این شود. مهاجم هدفی بهتر بودن، برای او سخت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی