ترافیک در مسیر مهران پرحجم است


رئیس پلیس راه ایلام با بیان اینکه همزمان با شامگاه یکشنبه ترافیک در مسیر مهران به سمت ایلام پرحجم است، گفت: هنوز 200 هزار نفر آن سوی مرز ها هستند در نتیجه ترافیک همچنان ادامه خواهد داشت.

صراط:

سرهنگ رضا همتی زاده با بیان اینکه همزمان با شامگاه یکشنبه مسیر رفت به سمت مهران ترافیک روانی را شاهد است اما در مسیر برگشت از سمت مهران به مقاصد مختلف اعم از ایلام ترافیک پرحجم اما روانی گزارش می شود، تاکید کرد: متاسفانه علی رغم توصیه ها، بعضی از رانندگان پرشتاب رانندگی می کنند که این امر سبب بروز حوادث می شود.

به گزارش مهر وی با بیان اینکه مسیرهای استان ایلام خوشبختانه هموار است، افزود: رانندگان باید با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین استراحت لازم و پرهیز از عجله به همکاران ما در پلیس راه کمک کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه ناجا همانند قبل مدیریت ترافیک از مبدا تا مقصد، ایمنی و کاهش حوادث و همچنین تسهیل در عبور و مرور را در برنامه خود دارد، ابراز کرد: تیم های گشتی از پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه ناجا تا خروج کامل زائران بر ترافیک نظارت دارند.

همتی زاده گفت: پیش بینی می شود نزدیک ۲۰۰ هزار نفر در آن سوی مرز باشند که ورود آن ها به ایران اسلامی سبب می شود تا در روزهای آتی نیز ترافیک پرحجمی را شاهد باشیم از سوی دیگر پایانه برکت نیز همچنان فعال است و همکاران ما برای رانندگان اتوبوس ها در پایانه برکت ثبت ساعت می کنند.

وی با بیان اینکه اتوبوس ها به طور مداوم به سمت پایانه برکت در حال اعزام هستند و در نقل و انتقال مشکلی نداریم، تاکید کرد: با توجه به اینکه جاده مهران دو طرفه است می بایست مقررات رانندگی را در این مسیر به خوبی رعایت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام