تردد 215 هزار نفر از مرز مهران در 24 ساعت گذشته


تردد 215 هزار نفر از مرز مهران در 24 ساعت گذشته

گروه اجتماعی - استاندار ایلام از تردد 215 هزار نفر در شبانه‌روز گذشته از مرز مهران خبر داد.

تردد 215 هزار نفر از مرز مهران در 24 ساعت گذشته
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام امروز 28 مهر ماه، اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته 215 هزار نفر از مرز مهران تردد کردند که تنها 3000 تردد مربوط به خروج زائران بوده است.
وی گفت: از ابتدای محرم تا پایان مراسم اربعین بالای 4 میلیون تردد را از مرز مهران خواهیم داشت که بیش از 60 درصد تردد زائران را دربر خواهد گرفت.
استاندار ایلام با بیان اینکه خوشبختانه اربعین امسال بودن کمترین مشکلی برگزار شد، گفت: امکانات شهر مهران نسبت به سالهای گذشته بسیار بهتر شده است. جداسازی پایانه برکت با اتصال کنارگذرهای غربی و شرقی و ایجاد راه‌های دسترسی به پایانه برکت برای کاهش ترافیک شهر مهران بسیار موثر بود. خوشبختانه در اربعین امسال با وجود افزایش شدید زائران نسبت به سال گذشته، رضایتمندی بالایی وجود داشت.
سلیمانی گفت: ما در اربعین‌های سال‌های آینده به سمت گرما پیش می‌رویم و نیاز به سایبان‌هایی در پایانه‌ی مرزی مهران داریم که باید با استفاده از کمک های مردمی، خیرین و نهادها و ارگان ها نسبت به احداث آن اقدام کنیم.
وی تاکید کرد: برای آینده باید طرح جامع و کامل پایانه مهران و برکت برای جمعیتی بیش از این مناسب‌سازی شود.
استاندار ایلام ادامه داد: در سمت عراق مشکلات زیرساختی بسیار بالایی داریم و هر چه زیرساخت‌های این سمت را تکمیل می‌کنیم زائران ما در آن سمت عراق با مشکلات بسیای رو به رو هستند و نظام و خیّرین باید در این زمینه وارد شوند تا بخشی از این زیرساخت‌ها در عراق تکمیل شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا