برگزاری کارگاه «نقش تحکیم خانواده، فرهنگ و معنویت در نشاط اجتماعی» در یاسوج


برگزاری کارگاه «نقش تحکیم خانواده، فرهنگ و معنویت در نشاط اجتماعی» در یاسوج

کارگاه آموزشی تحت عنوان «نقش تحکیم خانواده، فرهنگ و معنویت در نشاط اجتماعی» به همت اداره مشاوره و سلامت روان معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای پرسنل و دانشجویان این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، »الهام رحیمی« امروز ( ۲۷ مهر ) در این زمینه، گفت: امروزه با پیشرفت علم، صنعت و فناوری، آمار بیماری های روحی و روانی نیز بالا رفته و شاهد مشکلاتی هستیم که بر جسم و روح انسان ها تاثیر می گذارد و آنها را در تطبیق و سازگاری با محیط خودش دچار مشکل می کند.

رئیس اداره مشاوره و سلامت روان معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، اظهار داشت: شناخت عوامل موثر بر سلامت روان به خصوص قشر دانشجویان و خانواده ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این رابطه یکی از ابعادی که کمک به بهبود سلامت روان افراد می کند، نقش خانواده ها در فرهنگ یک جامعه است.

رحیمی ادامه داد: تصمیم گرفتیم کارگاهی را درباره «نقش تحکیم خانواده، فرهنگ و معنویت در نشاط اجتماعی و سلامت روان» همراه با ارائه گواهی آموزشی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی «نقش تحکیم خانواده، فرهنگ و معنویت در نشاط اجتماعی» دوشنبه ۲۹ مهرماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن حکیم جرجانی برگزار می شود، گفت: مدرس این کارگاه دکتر محمد ذوالعدل بوده و در پایان تمرین ریلکسیشن نیز برای شرکت کنندگان انجام می دهد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم