غنی انتخابات را به دور دوم می برد


خبرهایی از کمیسیون بیرون شده که کمیسیون شکایات در بررسی شکایات میخواهد به نفع تیم تقلب زی غنی رای های عبدالله را باطل بسازد و انتخابات را بدور دوم بکشاند. در حالیکه در مورد تقلبات سازمان یافته غنی اسناد فیلم ها و شواهد زیاد ثبت شده است ولی...

خبرهایی از کمیسیون بیرون شده که کمیسیون شکایات در بررسی شکایات میخواهد به نفع تیم تقلب زی غنی رای های عبدالله را باطل بسازد و انتخابات را بدور دوم بکشاند. در حالیکه در مورد تقلبات سازمان یافته غنی اسناد فیلم ها و شواهد زیاد ثبت شده است ولی کمیسیون شکایات از بسیاری انها چشم پوشی میکند تا رای عبدالله کم و رای غنی را بالا نشان بدهد و انتخابات را بدور دو بکشاند که در این مورد باید ناظرین عبدالله بیدار باشند چون در این روزها باداران خارجی شان هم می گویند که باید کاندیدان نتایج اعلان شده را بپذیرند اگر خیانت و غلط هم باشد.

بالای هردو کمیسیون و گفته های باداران ارگ یک فیصد هم اعتماد نیست مانند انتخابات قبلی ارام ارام ذهنیت ها را مساعد میسازند و یکباره خلاف وعده های خود و خلاف اعتماد مردم نتیجه را بنفع تیم تقلب ارگ اعلان خواهد کرد و یا هم انتخابات را بدور دوم می برند که در اینباره نباید انتخابات دور دوم پذیرفته شود چون انتخابات دور اول برنده دارد.
بیدار، هوشیار، استوار از رای ملت حمایت و دفاع نمایید.
نگذارید یک دست نشانده و مزدور را باز هم بالای ملت حاکم بسازند.

از پذبرفتن غنی کرده بحران ویرانی و جنگیدن بهتر است شاید تلفات اش کمتر از پنج سال غنی باشد و اگر اینبار در ارگ باقی ماند بدانید که چند برابر پنج سال گذشته اش تلفات خواهیم داشت، بخصوص زندگی برای ملیت های غیر اوغان ناممکن خواهد شد، هویت تحمیلی تکمیل خواهد شد، ناقلین بطور مکمل جابجا خواهد شد و کار های ناتمام عبدالرحمان امان الله و نادر غدار را تکمیل خواهد کرد.
پس بهتر است که از همین اول اماده مقابله با تقلب شویم.

احمد خراسانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)