دانشجویان در کنار کسب علم به مهارت‌آموزی نیاز دارند


دانشجویان در کنار کسب علم به مهارت‌آموزی نیاز دارند

مشهد- ایرنا- رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: امروز دانشجویان در کنار کسب علم به مهارت آموزی نیاز دارند و باید از فرصتی که برای تحصیل رایگان و استفاده از امکانات آموزشی در این دانشگاه دولتی برایشان فراهم شده است در این راستا استفاده مناسب کنند.

هادی معماریان خلیل آباد روز یکشنبه در مراسم نکوداشــــت دانشجویان نو ورود این دانشگاه با بیان اینکه هم اکنون ۸۰۷ دانشجو در این مرکز مشغول تحصیل هستند افزود: برابر آمار سازمان سنجش کشور در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تعداد ۳۳۷ دانشجو در شش رشته تحصیلی در مرکز آموزش عالی کاشمر براساس سوابق تحصیلی پذیرفته شدند که این تعداد پذیرفته شدگان در مقایسه با پارسال از رشدی حدود دو برابری برخوردار است.

وی ادامه داد: برنامه راهبردی مرکز آموزش عالی کاشمر رفتن به سمت ارتقای این مرکز به مجتمع و سپس دانشگاه است و در مرحله بعد تلاش داریم به عنوان یک دانشگاه کارآفرین در منطقه فعال باشیم تا دانشجویان بعد از تحصیل مهارتی برای اشتغال آموخته و با اصول کسب و کار و مهارت افزایی و اشتغال آفرینی آشنا باشند.

او اضافه کرد: در حال حاضر مرکز آموزش های آزاد، کارگاه‌های مجازی، مرکز رشد و ارتباط با صنعت و مرکز مشاوره تربیت بدنی و ورزشی در مرکز آموزش عالی فعال هستند.

میثم عابدین پور معاون دانشجویی، آموزشی و پژوهشی مرکز آموزش عالی کاشمر نیز در این مراسم گفت: با تمام توان پاسخگوی مطالبات دانشجویان هستیم و در بخش فرهنگی، کانون ها و انجمن‌هایی در مرکز آموزش عالی کاشمر فعالیت دارند که پویایی آنها نیازمند مشارکت فعال دانشجویان است.

مرکز آموزش عالی کاشمر دارای ۱۴ عضو هیات علمی با ۸۰۷ دانشجوست و دانشجویان این دانشگاه در رشته های کارشناسی ناپیوسته آبیاری و زهکشی، علوم و مهندسی آب، مترجمی زبان انگلیسی، مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر و علوم ورزشی در مقطع کارشناسی تحصیل می کنند.

کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط