حضور خطیبی روی سکوهای ورزشگاه/ نکونام در تبریز تشویق شد


حضور خطیبی روی سکوهای ورزشگاه/ نکونام در تبریز تشویق شد

دیدار ماشین سازی- فولاد خوزستان در حالی با نتیجه تساوی یک بر یک در نیمه اول پیگیری می شود که رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی روی سکوهای ورزشگاه تبریز حضور دارد.

حضور خطیبی روی سکوهای ورزشگاه/ نکونام در تبریز تشویق شد
به گزارش فانوس، دیدار تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و فولاد خوزستان از هفته هفتم لیگ برتر، امروز یکشنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شد.

رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی با رای کمیته انضباطی، نمی تواند تیمش را در بازی امروز همراهی کند و برای همین وی روی نیمکت تیمش حضور نداشته و به همراه فرزند خود از روی سکوها کار شاگردانش را تماشا می‌کند.

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد نیز امروز در تبریز از سوی هواداران ماشین سازی تشویق شد.

داور این بازی بیژن حیدری است که سعید قاسمی و مهدی الوندی وی را در امر قضاوت یاری می کنند. داور چهارم این بازی سید یعقوب حجتی و کمک داوران پشت دروازه سعاد وفاپیشه و علی ابراهیمی است و ناظر داوری نیز علی‌نقی مصطفی‌نژاد است.

بیژن حیدری امروز عزیز معبودی و سامان نریمان‌جهان از ماشین‌سازی و فرزاد جعفری از فولاد را با کارت زرد جریمه کرد.

این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی یک بر یک پیگیری می شود که گل تیم ماشین سازی را زنده روح در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند و ایوب والی بازیکن فولاد در دقیقه ۱۷ بازی را به تساوی کشاند.

رضا حیدری، ادوارد دوس‌سانتوس، احمدرضا زنده‌روح، شاهین توکلی، عزیز معبودی، شاهین ثاقبی، علی آل‌کثیر، فردین عابدینی، بابک مرادی، محمد قادری و سامان نریمان‌جهان بازیکنانی هستند که ترکیب ماشین‌سازی تبریز مقابل فولاد را تشکیل می‌دهند.

شهاب گردان، موسی کولیبالی، محمد آبشک، محمد قاسمی نژاد، فرزاد جعفری، احمد عبدالله زاده، ایوب والی، سینا مریدی، حسن بیت سعید وحید حیدریه و لوسیانوپریرا بازیکنان فولاد در این بازی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی