لطف اجباری به سید جلال/ نیمکت پرسپولیس با 2 نقش و یک انتخاب!


لطف اجباری به سید جلال/ نیمکت پرسپولیس با 2 نقش و یک انتخاب!

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران قرار است در نیم فصل به عنوان مربی انتخاب شود.

لطف اجباری به سید جلال/ نیمکت پرسپولیس با 2 نقش و یک انتخاب!
به گزارش فانوس، سید جلال حسینی، کاپیتان ۳۷ ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در پست دفاع وسط بازی می‌کند و افتخارات زیادی هم دارد، با حضور گابریل کالدرون آرژانتینی در لیگ نوزدهم خیلی کم بازی کرده و در بیشتر مسابقات لیگ برتر به دلیل مصدومیت غایب بوده است.

هرچند او درحال حاضر وضعیت بهتری دارد، اما بازهم سرمربی سرخ‌ها به او بازی نمی‌دهد و به همین دلیل شایعاتی مطرح شده که قرار است سید جلال حسینی در نیم فصل به عنوان مربی پرسپولیس انتخاب شود.

قرمز‌ها درحال حاضر در پست دفاع وسط محمد حسین کنعانی زادگان، محمد نادری، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، شجاع خلیل زاده و ... در اختیار دارد و به همین دلیل به سید جلال کمتر بازی می‌رسد.

حسینی رکورد ویژه قهرمانی با ۳ تیم در لیگ برتر را ثبت کرده است و پیش از این هیچ کدام از ستارگان فوتبال کشورمان ۳ قهرمانی متفاوت با ۳ تیم مختلف در لیگ برتر نداشته اند، البته در مجموع لیگ برتر با لیگ‌های قبل از ادوار لیگ برتر نفراتی، چون مهدی هاشمی نسب، محمود کلهر و احمد مومن زاده با ۳ تیم مختلف ۳ بار قهرمان شده اند، اما حسینی با قهرمانی سرخپوشان در لیگ هجدهم، هفتمین قهرمانی خود را کسب کرد.

سید جلال حسینی، ۷ قهرمانی شامل قهرمانی با سایپای لیگ ششم، سپاهان لیگ نهم، سپاهان لیگ دهم، سپاهان لیگ یازدهم و پرسپولیس لیگ شانزدهم، هفدهم و هجدهم حرفه‌ای کسب کرده است.

در همین باره، حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره می گوید: این اتفاق شدنی نیست. مگر می شود بازیکن که فوتبالش تمام شد، سریع مربی پرسپولیس شود. تصمیم درستی نیست.

او افزود: پرسپولیس بازیکنان زیادی دارد و باید از آنها استفاده درستی کرد. سید جلال حسینی بازیکن بزرگی است که می تواند به پرسپولیس کمک زیادی کند و اینکه کالدرون به او بازی نمی دهد، نظر سرمربی است. توصیه خوبی نیست که سید جلال حسینی مربی پرسپولیس شود و باید روی این موضوع بیشتر فکر شود.

درخشان ادامه داد: سید جلال از مدافعان دیگر از لحاظ بدنی کمتر نیست و می تواند بازی کند اما اینکه به او بازی نمی رسد، نظر کالدرون است و باید به آن احترام گذاشت و خود او نیز باید پاسخگوی آن باشد. سید جلال خیلی با کیفیت است و به درد پرسپولیس می خورد اما اگر کسی از او استفاده نکرد، خودش ضرر می کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: من میدانم مربیگری بسیار سخت است و اینکه بازیکن از عرصه بازیگری به مربیگری بیاید، باید شرایطی را پشت سر بگذارد. به حسینی توصیه می کنم که در نیم فصل مربی پرسپولیس نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان