کاهش نشاط اجتماعی محصول افراطی‌گری است


کاهش نشاط اجتماعی محصول افراطی‌گری است

اصفهان- ایرنا- فرماندار تیران‌ و کرون گفت: بی‌انگیزگی و کاهش نشاط اجتماعی محصول افراطی‌گری و رفتار سلقیه‌ای بعضی از افراد در جامعه است.

مجید حججی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: زیاده‌روی در هر موضوعی به مردم و جامعه صدمه می‌زند و انگیزه افراد را در حوزه‌های مختلف کاهش می‌دهد.

وی بیان‌کرد: تفسیرهای شخصی در فعالیت‌های هنری مثل موسیقی و تئاتر موجب خسارت به نشاط اجتماعی جامعه و تخریب استعدادهای هر منطقه می‌شود و نسل جوان جامعه هزینه های ناشی از نبود نشاط اجتماعی را باید پرداخت کند.

فرماندار تیران‌ و کرون با بیان اینکه ارزش‌ها همراه با اجرای فعالیت‌های هنری باید حفظ شود، تصریح‌کرد: هنرمندان این شهرستان به تمامی اصول و ارزش‌های اعتقادی پایبند هستند و شخصیت فردی آن‌ها حامی حفظ امنیت و آرامش کشور بوده و فعالیت‌های هنری این جمع جوان به جایی صدمه نخواهد زد.

وی با بیان اینکه اجرای سلیقه‌ای قوانین در مناطق مختلف کشور صحیح نیست، یادآور شد: اجرای کنسرت، موسیقی صحنه‌ای و سایر فعالیت‌های هنری در کل کشور مطابق با قانون است و نباید بر اساس میل افراد تغییر پیدا کند.

حججی حفظ تعادل در فعالیت‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی را لازم دانست و اضافه کرد : نباید در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی امنیت و امنیت یک منطقه مورد تهدید واقع بشود و تفرقه در بین مردم رواج پیدا کند که این موضوع مهم به همه فعالان در عرصه‌های مختلف توصیه می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های موسسات فرهنگی و هنری، کانون‌های مساجد، سازمان های مردم نهاد و سایر نهادهای فرهنگی و اجتماعی در تیران و کرون موجب شناسایی و رشد استعدادهای جوانان و نوجوانان شده اند، خاطرنشان‌کرد: با افزایش این مراکز فرزاندان این شهرستان دیگر نیاز به سفر به مرکز استان و شهرستان‌های مجاور برای فراگیری مفاهیم آموزشی و مهارت‌ها نیستند.

فرماندار تیران‌ و کرون از حمایت نهادهای فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی خبر داد و گفت: سهم اعتبارات استانی و ملی این نهادها نباید به دیگر مناطق داده شود.

تیران‌ و کرون دارای 15 موسسه فرهنگی هنری، قرآنی و آموزشگاه آزاد و 54 کانون فرهنگی هنری مساجد است که این نهادهای فرهنگی و هنری در رفع نیازهای این حوزه نقش داشته اند.

در این شهرستان یک مجتمع دیجیتال، یک فرهنگسرا و یک مجتمع فرهنگی و هنری است که زیرساخت های این حوزه نسبت به گستردگی و نیازشهرستان محدود است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک