همکاری کمیته امداد و مرکز رسیدگی به امور مساجد برای ترویج قرض‌الحسنه


همکاری کمیته امداد و مرکز رسیدگی به امور مساجد برای ترویج قرض‌الحسنه

صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و مرکز رسیدگی به امور مساجد به منظور تبلیغ و ترویج سنت قرض‌الحسنه در کشور، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و مرکز رسیدگی به امور مساجد به منظور تبلیغ و ترویج سنت قرض‌الحسنه در کشور، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم‌نامه میان «مجید باجلان»، مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و «محسن ولیئی»، معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد امضا شد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در خصوص جزئیات این تفاهم‌نامه گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و مرکز رسیدگی به امور مساجد در جهت تبلیغ، ترویج و اجرای سنت قرض‌الحسنه از طریق سپرده‌گذاری و پرداخت وام قرض‌الحسنه کارگشایی تفاهم‌نامه‌ همکاری برقرار کردند.

باجلان ادامه داد: براساس این تفاهم‌نامه وام قرض‌الحسنه کارگشایی با معرفی مرکز رسیدگی به امور مساجد به عنوان سپرده‌گذار در چارچوب مقررات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به نیازمندان ارائه می‌شود.

وی از سپرده‌گذاری ۱۰ میلیارد ریالی مرکز امور مساجد در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خبر داد و تأکید کرد: از این محل، تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال به افراد متقاضی پرداخت می‌شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت