شهروندان حضور معتادان متجاهر در محلات را به پلیس گزارش دهند


شهروندان حضور معتادان متجاهر در محلات را به پلیس گزارش دهند

#تهران_ما موضوع حضور معتادان متجاهر و استعمال موادمخدر توسط آن‌ها در میدان افسریه را پیگیری کرد.

شهروندان حضور معتادان متجاهر در محلات را به پلیس گزارش دهندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان درخواست رسیدگی به وضعیت محله میدان افسریه، اتوبان امام رضا (ع) را داشت.

او به خبرنگار ما گفت: معتادان متجاهر خرده فروشان در این محله بسیار زیاد شدند و باعث مزاحمت همسایه های این منطقه می‌شوند.

این شهروند تهرانی ادامه داد: در میدان افسریه معتادان زن و مرد به فجیع‌ترین حالت ممکن در حال استعمال موادمخدر و تزریق هستند و خانواده اهالی منطقه به راحتی نمی‌توانند از این مکان رفت و آمد داشته باشند.

وی افزود:این موضوع را و به مراکز دیگر گزارش دادیم، اما متاسفانه تاکنون پاسخ و اقدامی در این خصوص دریافت نکردیم.

بیشتربخوانید: حرفه‌ای‌ترین مدل‌های جا سازی مواد مخدر برای انتقال به خارج از کشور + فیلم حرفه‌ای‌ترین مدل‌های جا سازی مواد مخدر برای انتقال به خارج از کشور + فیلم

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ پاسخ داد؛

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از ابتدای امسال طرح‌های گسترده‌ای در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان موادمخدر در سطح پایتخت به خصوص محلات شوش، هرندی، مولوی و دروازه غار اجرا شده است.

وی با بیان جمع آوری تعداد قابل توجهی از معتادان و دستگیری موادفروشان خرد و عمده فروش در دستور کار است، افزود: با وجود اقدامات انجام شده در حوزه پاکسازی سطح شهر از وجود معتادان و موادفروشان، تعدادی از این افراد به نقاط دیگر شهر تهران رفته و در سطح شهر پراکنده شدند و امروز به صورت عمده شاهد حضور معتادان در یک نقطه نیستیم و اکنون معتادان به صورت موردی و جزئی در حال تردد در سطح شهر هستند.

سرهنگ بخشنده تصریح کرد: در صورت مشاهده معتادان و موادفروشان به صورت موردی و جزء، شهروندان به پلیس مبارزه با موادمخدر موارد را گزارش دهند تا در همان محله طرح پاکسازی معتادان متجاهر را اجرا کنیم و پلیس را در این امر یاری کنند.

انتهای پیام/

جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار پلیس است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403