معرفی نفرات برتر مسابقات حفظ قرآن کریم در «فیشور»


معرفی نفرات برتر مسابقات حفظ قرآن کریم در «فیشور»

اخوت گفت: نفرات برتر بیست‌وپنجمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم در «فیشور» معرفی و تجلیل شدند.

«محمدابراهیم اخوت» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان گفت: بیست‌وپنجمین دوره مسابقه حفظ قرآن کریم، با حضور علماء و مسئولین محلی و منطقه‌ای و عموم مردم به همت کانون فرهنگی هنری رضوان در مسجد «کاکابدرالدین سلیمان فیشور» برگزار شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: در این مراسم امامان ‌جمعه لارستان، فیشور و خنج هر کدام طی سخنانی فضیلت و اهمیت قرآن کریم را تشریح کرده و بر حفظ وحدت بین همه مسلمین با محوریت قرآن تأکید کردند.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات با شرکت بیش از ١٣٠ نفر از استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان در دو گروه برادران و خواهران و در پنج مقطع حفظ کل، حفظ 10 جزء، حفظ سه جزء، حفظ یک جزء و حفظ نیم جزء برگزار و در پایان به نفرات برتر جوایزی به رسم یابود اهداء شد.

اخوت با اشاره به نفرات برگزیده مقاطع مختلف، عنوان کرد: در رشته حفظ کل؛ امید درواع از پدل هرمزگان، آرین تاج‌الدینی از بوچیر هرمزگان و مصعب تنگریز از خورچاه هرمزگان به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: مصطفی شمسی‌پور و حیدر حیدری از فارس و احمد اسلامی از هرمزگان در حفظ 10 جزء، محمد خانه‌باز، معاذ اسحاق‌زهی و دل‌آغا اسحاق‌زهی از فیشور فارس در رشته حفظ سه جزء اول تا سوم شدند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس بیان کرد: همت‌الله خانه‌باز، اسماعیل حبیبی، عبدالله صالحی، یاسین نصریانی و میثم قادری از فیشور فارس در حفظ یک جزء، رائف شمسایی، علی شکری، عبدالکریم بخشور، محمد نقی‌پور و ماجد قدری از فیشور فارس در رشته حفظ نیم جزء به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم این دوره از مسابقات را بدست آوردند.

وی با اشاره به نفرات برتر مسابقه حفظ قرآن در بخش خواهران نیز تصریح کرد: در رشته حفظ ویژه خواهران، نادیه عزیزی، سمیه دورانی، افسانه دورانی و مریم خانه‌باز از فارس در حفظ 20 جزء و راضیه محمدیان، سونیا غلامی و فاطمه الله‌یاری از فیشور فارس در حفظ پنج جزء مقام‌های برتر را کسب کردند.

اخوت با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری رضوان فیشور پتانسیل برگزاری مسابقات قرآن در سطح کشوری را دارد، گفت: این کانون به عنوان میزبان این دوره از مسابقات با رسمیت بخشیدن به این مهم، با نامه‌نگاری به صداوسیمای استان و پخش مسابقات از شبکه استانی، منسجم کردن جماعت مسجد جهت برگزاری هرچه بهتر مراسم و کارهای مهم دیگر، نقش پررنگی در برگزاری مسابقات حفظ قرآن داشته است.

پایان پیام/656

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس