کاهش 8 درجه ای دمای هوا


کاهش 8 درجه ای دمای هوا

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: از امروز تا آخر هفته در سواحل شمالی کشور بارش متناوب باران و وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوا در بخش های شمالی کشور بین 5 تا 8 درجه کاهش می یابد.

«احد وظیفه» درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت: از امروز تا چهارشنبه در دامنه های زاگرس مرکزی واقع در غرب و شمال غرب کشور رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: طی سه روز آینده در دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز و تهران در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه علاوه بر مناطق ذکر شده در جنوب غرب کشور و برخی مناطق مرکز کشور رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود و در این مدت به علت افزایش وزش باد روی شمال عربستان و جنوب عراق وقوع گرد و خاک در استان های خوزستان و ایلام نیز دور از انتظار نیست.

وظیفه افزود: از امروز تا آخر هفته در سواحل شمالی کشور بارش متناوب باران و وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوا در بخش های شمالی کشور بین 5 تا 8 درجه کاهش می یابد.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران روز دوشنبه نیمه ابری در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده پیش بینی می شود و دمای هوا در گرم ترین زمان 24 درجه و در سردترین زمان 14 درجه پیش بینی می شود.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس