شماره مدل گوشی سامسونگ گلکسی S11 لو رفت!


شماره مدل گوشی سامسونگ گلکسی S11 لو رفت!

رسانه کلیک – سال آینده میلادی با گوشی سامسونگ گلکسی S11 و نسخه های مختلف آن ملاقات می کنیم. به تازگی شماره مدل این محصولات فاش شده است. گوشی سامسونگ گلکسی S10 به تازگی با مشکلات مربوط به سنسور اثر انگشت خود مواجه شده است که این شرکت کره ای در آینده نزدیک با عرضه […] نوشته شماره مدل گوشی سامسونگ گلکسی S11 لو رفت! اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – سال آینده میلادی با گوشی سامسونگ گلکسی S11 و نسخه های مختلف آن ملاقات می کنیم. به تازگی شماره مدل این محصولات فاش شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی S10 به تازگی با مشکلات مربوط به سنسور اثر انگشت خود مواجه شده است که این شرکت کره ای در آینده نزدیک با عرضه یک بروزرسانی آن را رفع می کند (امنیت سنسور اثر انگشت پرچمداران 2019 سامسونگ بهبود پیدا می کند). به تازگی شماره مدل گوشی سامسونگ گلکسی S11 و نسخه های مختلف آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

شماره مدل سامسونگ گلکسی اس 11

شماره مدل گوشی سامسونگ گلکسی S11 لو رفت!

شماره مدل گوشی سامسونگ گلکسی S11 لو رفت!

سامسونگ در گوشی های سری گلکسی S10 خود از طراحی جدیدی استفاده کرد و یک دستگاه جدید، گلکسی S10e را به این خانواده اضافه کرد. به نظر می رسد این روند برای سال آینده نیز حفظ می شود و با سه گوشی هوشمند از سری گلکسی اس 11 روبه‌رو می شویم. به تازگی گزارشی از کشور چین به اینترنت راه پیدا کرده که خبر از معرفی سه گوشی هوشمند از سری سامسونگ گلکسی S11 می دهد.

شماره مدل این محصولات به شرح زیر است:

گوشی سامسونگ گلکسی S11e 5G: شماره مدل SM-G9810گوشی سامسونگ گلکسی S11 5G: شماره مدل SM-G9860گوشی سامسونگ گلکسی اس 11 پلاس 5G: شماره مدل SM-G9880

مهم ترین مورد در این گزارش، پشتیبانی گوشی سامسونگ گلکسی S11e از نسل پنجم شبکه تلفن همراه و یا 5G است. انتظار می رود در سال آینده میلادی شبکه ارتباطی 5G در کشورهای مختلف گسترش پیدا کند و در همین راستا عرضه محصولات با این شبکه ارتباطی می تواند فروش شرکت ها را افزایش دهد.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با گوشی های سری گلکسی اس 11 در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است؛ با این حال شایعات به قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری و رم LPDDR5 این محصولات اشاره می کنند (گلکسی S11 سامسونگ با رم LPDDR5 از راه می رسد). انتظار می رود قیمت گلکسی اس 11 و قیمت سامسونگ گلکسی S11 پلاس به علت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G با افزایش روبه‌رو شود.

Source: wccftech

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟