ویوو U3 مجهز به اسنپدراگون 675 از راه رسید


ویوو U3 مجهز به اسنپدراگون 675 از راه رسید

رسانه کلیک – ویوو U3 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.53 اینچی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. ویوو به صورت رسمی از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. ویوو U3 از صفحه نمایش 6.53 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد که در […] نوشته ویوو U3 مجهز به اسنپدراگون 675 از راه رسید اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – ویوو U3 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.53 اینچی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز شده است.

ویوو به صورت رسمی از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. ویوو U3 از صفحه نمایش 6.53 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد که در برش قطره ای آن دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است. روی پنل پشتی این دستگاه شاهد خودنمایی دوربین اصلی سه گانه به همراه فلاش LED و سنسور اثر انگشت هستیم.

ویوو برای دوربین این دستگاه سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی به همراه سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو در نظر گرفته است. قدرت گوشی ویوو U3 را چیپست اسنپدراگون 675 تامین می کند که توسط 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. این دستگاه به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 9 پای به همراه پوسته Funtouch OS 9 بهره می برد. این رابط کاربری دارای ویژگی هایی مانند Multi-Turbo و دستیار دیجیتالی Jovi است.

ویوو U3 مجهز به اسنپدراگون 675 از راه رسید

ویوو U3 مجهز به اسنپدراگون 675 از راه رسید

انرژی این گوشی هوشمند Vivo توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی است. کاربران برای شارژ این دستگاه باید از پورت microUSB استفاده کنند. این محصول در رنگ های مشکی، آبی و سبز به فروش می رسد. قیمت ویوو U3 برای نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برابر با 140 دلار بوده و نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت 170 دلار به فروش می رسد. کاربران از فردا می توانند گوشی ویوو یو 3 را پیش خرید کنند.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا