کلاه های ایمنی با فناوری 5G بندر ایرلندی را هوشمند کرد


در بندر بلفاست کلاه های ایمنی مجهز به اینترنت5G و دوربین هایی ارائه شده که به مهندسان و افسران پلیس اجازه می دهد رویدادهای بندر را به طور زنده برای همکاران خود از راه دور ارسال کنند. به نقل از پرس اسوسیشن، مقامات بندر بلفاست در ایرلند از کلاه ایمنی و هدست فناورانه جدیدی رونمایی کرده اند که مهندسان با کمک آنان می توانند...

کلاه های ایمنی با فناوری 5G بندر ایرلندی را هوشمند کرد
در بندر بلفاست کلاه های ایمنی مجهز به اینترنت۵G و دوربین هایی ارائه شده که به مهندسان و افسران پلیس اجازه می دهد رویدادهای بندر را به طور زنده برای همکاران خود از راه دور ارسال کنند.
به نقل از پرس اسوسیشن، مقامات بندر بلفاست در ایرلند از کلاه ایمنی و هدست فناورانه جدیدی رونمایی کرده اند که مهندسان با کمک آنان می توانند فعالیت های مربوط به نگهداری اسکله ها را به طور زنده و از راه دور با همکاران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب بندر بلفاست با کمک این کلاه های ایمنی هوشمند شده است.
پلیس بندر بلفاست نیز از فناوری مشابهی برای دسترسی زنده به تصاویر دوربین های مدار بسته در موبایل های افسران خود استفاده می کند. با کمک این فناوری هرگونه حادثه ای به سرعت به مقر پلیس مخابره می شود.
این فناوری در حقیقت کلاه های ایمنی مجهز به فناوری ۵G و دوربین است که تصاویر زنده را از کلاه ایمنی کارگران برای مهندسان و افسران پلیس ارسال می کند.
این در حالی است که شبکه دیجیتال ۵G به تازگی در منطقه بندر بلفاست نصب شده اند. به گفته مقامات این فناوری ها سبب شده اند بلفات به یک بندر هوشمند تبدیل شود.
همچنین مقامات شهری قصد دارند فناوری های مختلف را با پشتیبانی ۵G در کسب وکارهای مختلف اجرا کنند. برای این منظور دو شرکت «یوبیمکس» و « وی آر توسو» فناوری واقعیت ترکیبی را ابداع کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل