تلگرام: تعویق در جلسه دادگاه گرام را باید به فال نیک گرفت!


تلگرام با ارسال نامه‌ای به سرمایه‌گذاران شبکه باز تلگرام (TON)، ضمن اشاره به تغییر تاریخ جلسه دادرسی ارز دیجیتال گرام (Gram) و شکایت SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا) این اتفاق را مثبت تلقی کرد. به گزارش «کوین تلگراف»، تلگرام طی نامه‌ای که روز گذشته (27 مهر) برای سرمایه‌گذاران پروژه بلاک چینی خودش ارسال کرد، ضمن مثبت...

تلگرام با ارسال نامه‌ای به سرمایه‌گذاران شبکه باز تلگرام (TON)، ضمن اشاره به تغییر تاریخ جلسه دادرسی ارز دیجیتال گرام (Gram) و شکایت SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا) این اتفاق را مثبت تلقی کرد.

به گزارش «کوین تلگراف»، تلگرام طی نامه‌ای که روز گذشته (27 مهر) برای سرمایه‌گذاران پروژه بلاک چینی خودش ارسال کرد، ضمن مثبت دانستن تغییر زمان جلسه دادرسی و انتقال آن به 18-19 فوریه ۲۰۲۰ (29 و 30 بهمن) گفت که تا آن زمان، توزیع توکن‌های گرام را آغاز نخواهد کرد. این شرکت در این نامه خود می‌نویسد: تلگرام این حرکت را قدمی مثبت و ضروری در جهت حل مشکل از طریق سیستم قضایی می‌داند. هم ما و هم مشاوران‌مان از این فرصت به منظور ایجاد اطمینان در خصوص بیان و حمایت محکم از رویکرد شرکت در جلسه دادرسی ماه فوریه استفاده می‌کنیم.
تلگرام در صدد است تا اثبات کند که توکن‌های تلگرام اوراق بهادار نیستند و از همین رو تحت قوانین SEC قرار نخواهد گرفت. به گفته تلگرام به تعویق افتادن جلسه دادرسی این امکان را به این تیم خواهد داد تا موفق‌تر در جلسه حضور یابد. پیش‌تر قرار بود تا این جلسه 24 اکتبر (2 آبان) برگزار شود. در بخش دیگری از نامه می‌خوانیم: جلسه ماه فوریه از جلسه‌ای که قرار بود 24 اکتبر برگزار شود متفاوت‌ خواهد بود، چرا که قصد داریم در جلسه ماه فوریه از دادگاه تقاضا کنیم که حکم اوراق بهادار نبودن ارز دیجیتال گرام را اعلام کند. این در حالی است که در جلسه 24 اکتبر تنها تاخیر انداختن حکم صادره مد نظر بوده و نمی‌توانستیم انتظار حل مشکل اصلی (یعنی اوراق بهادار نبودن توکن‌های گرام) را داشته باشیم.
نامه تلگرام را می‌توان آخرین واکنش این شرکت نسبت به دعوی حقوقی‌اش با SEC دانست. پیش‌تر SEC با صدور حکمی فوری دستور توقف عرضه پروژه شبکه باز تلگرام و توزیع توکن‌های گرام را صادر کرده بود.
SEC در حکم خود از توکن‌های گرام با عنوان اوراق بهادار یاد کرد و فروش 1.7 میلیارد دلاری آنها را غیر قانونی دانست؛ چرا که به گفته این نهاد توکن‌های گرام نزد این کمیسیون ثبت نشده است. تلگرام هفته گذشته در واکنش به این اقدام ضمن محکومیت دستور، SEC را متهم کرد که در 18 ماه گذشته به مکاتباتی که از جانب تلگرام صورت گرفته جوابی نداده است. تلگرام ادعا می‌کند که طی این مدت، بارها SEC را از مراحل مختلف توسعه بلاک چین خود مطلع کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد