لزوم برگزاری منظم جلسه های شورای سیاستگذاری کانون های مساجد فارس


لزوم برگزاری منظم جلسه های شورای سیاستگذاری کانون های مساجد فارس

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه کار اصلی کانون ها توجه به حوزه جوان، نوجوان و خانواده است، گفت: برگزاری منظم جلسه های شورا می تواند نویدبخش اتفاق های خوب باشد تا مساجد از غربت خارج شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (یکشنبه 28 مهر) در دیدار با «حیدر اسکندرپور»، شهردار شیراز، گفت: کانون های مساجد در کنار بسیج و شوراهای محلات به عنوان بالی برای مساجد محسوب می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با تاکید بر اینکه کانون های مساجد در 25 سال گذشته دچار مشکل بودند که در اسفند گذشته اساسنامه توسط ستاد توسط رئیس جمهور، امضا شد و در ساماندهی کانون های اتفاقات خوبی رقم خورد، یادآور شد: کانون های مساجد در روستاهایی که هیچ نهاد دولتی فعالیت نمی کنند، فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه کار اصلی کانون ها توجه به حوزه جوان، نوجوان و خانواده است، اظهارداشت: شورای سیاستگذاری در رده کشور و استانی تشکیل شده که این شورا در سطح استان وظیفه دارد برای فعالیت های کانون ها برنامه ریزی محلی انجام دهد.

حجت الاسلام امیدی با یادآوری این مطلب که امید است فصلی یکبار جلسه های شورای سیاستگذاری کانون های مساجد فارس برگزار شود، اضافه کرد: برگزاری منظم جلسه های شورا می تواند نویدبخش اتفاق های خوب باشد تا مساجد از غربت خارج شوند و به طور حتم مساجد تنها محلی هستند که می توانند در تاثیرگذاری فرهنگی و مذهبی جوانان فعالیت کنند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !