ارائه بیش از 250 هزار خدمت توسط موکب باب الحوائج لنده به زائرین اربعین حسینی


ارائه بیش از 250 هزار خدمت توسط موکب باب الحوائج لنده به زائرین اربعین حسینی

میری گفت: از 14 مهر ماه امسال تا به امروز بیش از 250 هزار خدمت اعم از وعده های غذایی، میان وعده، خدمات فرهنگی و غیره به زائرین اربعین حسینی در مرز شلمچه ارائه شده است.

یاسوج__خبرگزاری شبستان:

چند سالی است که موکب باب الحوائج شهرستان لنده به منظور ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در مرز شلمچه مستقر و طی دو هفته بهترین خدمات را به زائرین حسینی در اربعین ارائه می کنند.

امسال نیز این موکب با حمایت های مردمی، اداری و کمک های ویژه خیرین در مرز شلمچه مستقر شد و هر روز بیش از سه وعده غذایی مستقیم و هزاران وعده غذایی را به صورت منظم به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) ارائه کرده است.

«سید محمد طلا میری» با اشاره به خدمات متنوع موکب باب الحوائج شهرستان لنده در مرز شلمچه، گفت: آنچه برای همه ما به عنوان یک ارزش مادی و معنوی مهم به نظر می رسد، بحث خدمت بی منت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) است که الحق و انصاف مردم شهرستان و استان در این حوزه تاکنون کوتاهی نکرده اند.

ارائه بیش از 250 هزار خدمت توسط موکب باب الحوائج لنده به زائرین اربعین حسینی

مسئول ستاد عتبات و عالیات شهرستان لنده اظهار داشت: موکب باب الحوائج امسال نیز همانند سال های گذشته توانسته سطح عظیمی از خدمات متنوع از قبیل تامین وعده های غذایی، اسکان، خدمات فرهنگی، خدماتی و اجتماعی را به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در پیاده روی عظیم اربعین ارائه دهد.

وی تصریح کرد: مشارکت جهادی زنان شهرستان لنده با پخت بیش از ۱۲۰ هزار قرص نان محلی برای زائرین اباعبدالله الحسین(ع) نمونه از ایثار و مجاهدت زنان در خدمت به زائرین اربعین حسینی بوده است.

میری ضمن تقدیر از فعالیت اعضای موکب باب الحوائج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده، اعضای شورای اداری و تامین در راس فرماندار و امام جمعه شهرستان لنده، اضافه کرد: این افراد با مشارکت خود توانستند حماسه ای کم نظیر در خدمت رسانی به زائرین رقم بزنند.

مسئول ستاد عتبات و عالیات شهرستان لنده گفت: از ۱۴ مهر ماه تا به امروز بیش از ۲۵۰ هزار خدمت اعم از وعده های غذایی، میان وعده، خدمات فرهنگی و غیره به زائرین اربعین حسینی در مرز شلمچه ارائه شده است.

ارائه بیش از 250 هزار خدمت توسط موکب باب الحوائج لنده به زائرین اربعین حسینی

وی ادامه داد: در این مدت شاهد بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تحسین وی از خدمات صورت گرفته به همراه مدیران کل استانی، اعضای شورای اداری شهرستان های کارون، رامشیر، آبادان، لنده و نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از موکب باب الحوائج شهرستان لنده بوده ایم که صمیمانه از همه این عزیزان قدردانی می کنیم.

میری از صدا و سیمای مرکز آبادان، کهگیلویه و بویراحمد و اصحاب رسانه که بیشترین نقش را در به تصویر کشانیدن این حماسه کم نظیر خدمات رسانی را داشته اند، قدرانی کرد.

سرگرد پاسدار «اسفندیار مختاری» نیز با اشاره به حضور فعالانه بسیجیان و فرماندهان دفاع مقدس در بحث راه اندازی و حضور شبانه روزی در این موکب، گفت: آنچه باعث پیوند قلوب نسل جوان و نسل دفاع مقدس شده، بدون شک همین مواکب، همدلی و همزبانی این دو نسل در کنار هم برای خدمت به زائرین در پیاده روی بزرگ اربعین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده اظهار داشت: همکاری و همراهی ناحیه مقاومت لنده با موکب باب الحوائج در راستای ارائه خدمات متنوع به زائرین اربعین حسینی است که این توفیق نیز نصیب حقیر شد و چند روزی نیز در این موکب افتخار نوکری اباعبدالله الحسین(ع) را در کنار سایر عزیزان داشتیم.

ارائه بیش از 250 هزار خدمت توسط موکب باب الحوائج لنده به زائرین اربعین حسینی

وی تصریح کرد: آنچه امروز باعث جهانی شدن اربعین حسین شده و همه در زیر شعار «حب الحسین یجمعنا» در حال خدمت رسانی هستیم، بحث ترویج فرهنگ حسینی در سراسر عالم هستی است.

مختاری تاکید کرد: با توجه به نحله ها و توطئه های رنگین دشمنان برای ضربه زدن به دین اسلام به خصوص شیعیان جهان، راهپیمایی عظیم اربعین حسینی مشتی محکم بر دهان همه مستکبرین عالم هستی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده ادامه داد: در این راه نیز شاهد حضور زائرینی از ادیان مختلف کلیمی، مسیحی، یهودی، بودایی، زرتشتی و سایر مذاهب عالم هستی در این پیاده روی هستیم که نشان دهنده عمق نفوذ استراتژیک حب الحسین در قلوب این ملت هاست.

همچنین در بازدید نماینده مردم کهگیلویه، بهمی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از موکب باب الحوائج نیز گزارشی از روند فعالیت های دو هفته ای این موکب ارائه شده است.

ارائه بیش از 250 هزار خدمت توسط موکب باب الحوائج لنده به زائرین اربعین حسینی

«عدل هاشمی پور» ضمن تسلیت اربعین حسینی و قدردانی از فعالیت های قابل تحسین موکب باب الحوائج، گفت: بزرگترین افتخار ما نوکری امام حسین(ع) است، چرا که اگر عزت و افتخاری در این عالم هستی داریم مرهون ایثار، رشادت ها و این فرهنگ ناب حسینی است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور بچه های جبهه و جنگ به خصوص سید محمد طلا میری در جبهه خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) تداعی کننده روزهای دفاع مقدس است که عاشقانه برای دفاع از ایران اسلامی جنگیدند و امروز نیز برای تعالی فرهنگ حسینی و دین اسلام در حال خدمت رسانی است.

وی گفت: حرکت و خدمات خیلی خوب موکب باب الحوائج شهرستان لنده و سایر شهرستان های استان در مرز شلمچه و داخل خاک عراق قابل تحسین است .

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی