عذرخواهی مدیرکل دفتر امور استان‌های وزارت تعاون از خبرنگار ایرنا


عذرخواهی مدیرکل دفتر امور استان‌های وزارت تعاون از خبرنگار ایرنا

یزد- ایرنا- به دنبال ممانعت از حضور خبرنگاران در نشست شورای هماهنگی اداره کل تعاون یزد که موجب رنجش خاطر اصحاب رسانه و از جمله خبرنگار ایرنا شد مدیرکل دفتر امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خبرنگار ایرنا عذرخواهی کرد.

سید محسن دلبری روز یکشنبه در تماس تلفنی با خبرنگار ایرنا مرکز یزد گفت: از اینکه مسائل پیش آمده در نشست شورای هماهنگی تعاون ، کار و رفاه و امور اجتماعی استان یزد موجب رنجش خبرنگاران شده از شما عذرخواهی می کنم.

دلبری در این تماس افزود: من در نشست شورای هماهنگی تعاون ، کار و رفاه و اجتماعی استان از حضور خبرنگاران در این نشست اطلاعی نداشتم و گرنه مانع حضور آنها نمی‌شدم.

وی اظهار داشت: به دلیل اینکه جلسه‌ای دیگر با معاونان اداره تعاون و رفاه امور اجتماعی استان یزد داشتم از آنها خواسته شده که جلسه را ترک کنند و در جلسه بعد در مورد مسائل بحث و تبادل نظر شود و این جلسه فقط مختص اعضای شورای هماهنگی یاد شده باشد.

دلبری اضافه کرد: شان و منزلت خبرنگاران باید حفظ شود.

نشست شورای هماهنگی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان یزد روز چهارشنبه هفته گذشته با حضور مدیرکل دفتر امور استان‌های وزارت متبوع برگزار که خبرنگاران با وجود دعوت قبلی و حضور در سالن نشست، اجازه نیافتند در ادامه این جلسه حضور داشته باشند.

همان روز و پس از خروج خبرنگاران از نشست، مسوول روابط عمومی اداره تعاون ، کار و رفاه امور اجتماعی استان یزد در تماس با خبرنگاران از آنها دلجویی کرد.

به دنبال این موضوع، خبری در همان روز بر روی خروجی ایرنا قرار گرفت و در آن از اینکه خبرنگاران خیلی محترمانه از این نشست اخراج شده بودند گله‌گذاری شد.

عذرخواهی یک مسوول همیشه به معنای وجود قصور یا تقصیر از جانب وی نیست، بلکه بیش از هر چیز بلوغ انسانی و مدیریتی وی و نگاه احترام آمیزی که به طرف مقابل دارد را نشان می دهد.

خبرنگار ایرنا یزد با سپاس از این برخورد، مسوولان و متولیان امور در استان یزد را هم به پیروی از این اقدام نیکو دعوت می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی