دانلود فیلم El Camino A Breaking Bad Movie 2019 با زیرنویس فارسی


El Camino A Breaking Bad Movie 2019 ادامه داستان سریال Braking Bad و زندگی Jesse است. در فیلم El Camino A Breaking Bad Movie شاهد اتفاقات پس از پایان سریال خواهیم بود, جایی که جسی در حال فرار از دست پلیس است و جهت انتقام از بقیه خود را آماده می کند… فیلم El Camino […]

دانلود فیلم El Camino A Breaking Bad Movie 2019 با زیرنویس فارسی

El Camino A Breaking Bad Movie 2019 ادامه داستان سریال Braking Bad و زندگی Jesse است. در فیلم El Camino A Breaking Bad Movie شاهد اتفاقات پس از پایان سریال خواهیم بود, جایی که جسی در حال فرار از دست پلیس است و جهت انتقام از بقیه خود را آماده می کند…

فیلم El Camino در سبک اکشن و درام ادامه ای بر سریال محبوب و مشهور بریکینگ بد با بازی Aaron Paul ، Jonathan Banks و Matt Jones و کارگردانی Vince Gilligan خالق سریال بریکینگ بد می باشد . پس از فرار دراماتیک Jesse Pinkman از قفسی که جک و افرادش او را در آن زندانی کرده بودند ، اکنون باید از دست پلیس ها بگریزد و با آشفتگی ذهنی حاصل از گذشته خود رو به رو شود تا بتواند آینده ای را برای خود بسازد .

داستان فیلم ال کامینو در ادامه قسمت آخر سریال بریکینگ بد شروع می شود و سرنوشت جسی پینکمن را پس از فرارش نمایش می دهد و این کاراکتر محبوب را محور این دنباله کرده است . Vince Gilligan در ساخت دنباله ای بر مجموعه شاهکار خود بریکینگ بد که یکی از بهترین سریال های تاریخ سینما و تلویزیون است ، بسیار موفق ظاهر شده است . او انفجار احساسات جسی را عامل اصلی داستان ال کامینو کرده است . ایفای نقش دوباره جسی پینکمن توسط آرون پاول و بازی خیره کننده او باعث پخته تر شدن فیلم شده است که آن را درخور این سریال بی نظیر می کند . همچنین بازگشت دنیای بریکینگ بد وکاراکتر های آن برای طرفداران این مجموعه بسیار مهیج و راضی کننده بوده است .

دوستداران سریال بریکینگ بد و کسانی که از سفر و ماجراجویی های والتر وجسی لذت بردند می توانند سرنوشت و پایانی بر کاراکترجسی را که در سریال مبهم بود در فیلم El Camino شاهد باشند . این فیلم همچنین زوایای متفاوتی از شخصیت جسی را در مواجه با وقایع نشان می دهد .

دانلود
تصاویر
دانلود فیلم El Camino A Breaking Bad Movie 2019 با زیرنویس فارسی
راهنمای اجرا
1. پس از دانلود فایل را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
2. ویدئو را با نرم افزار PotPlayer باز کنید.
3. در صورتی که موفق به اجرای ویدئو نشدید K-Lite Codec Pack را دانلود و نصب کنید.
اطلاعات
نام: El Camino A Breaking Bad Movie
بازیگران: Aaron Paul, Jonathan Banks, Matt Jones و …
ژانر: اکشن,درام
سال انتشار: 2019
مدت زمان: 122 دقیقه
زبان: انگلیسی
تریلر
button.content-btnbutton.content-btn:hoverگزارش انتشار کیفیت جدید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!