افشای تصاویری از فیس‌لیفت هیوندای آزرا


افشای تصاویری از فیس‌لیفت هیوندای آزرا

تصاویری به‌صورت آنلاین منتشر شده‌اند که نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ هیوندای آزرا یا گرنجور را در کرهٔ جنوبی نشان می‌دهند. آزرا هم‌اکنون در نسل ششم خود قرار دارد که برای اولین بار سه سال پیش معرفی شد و ازاین‌رو هیوندای در حال کار بر روی فیس‌لیفت و تازه‌سازی آن است. این تصاویر تقریباً به‌طور کامل و... The post افشای تصاویری از فیس‌لیفت هیوندای آزرا...

تصاویری به‌صورت آنلاین منتشر شده‌اند که نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ هیوندای آزرا یا گرنجور را در کرهٔ جنوبی نشان می‌دهند. آزرا هم‌اکنون در نسل ششم خود قرار دارد که برای اولین بار سه سال پیش معرفی شد و ازاین‌رو هیوندای در حال کار بر روی فیس‌لیفت و تازه‌سازی آن است. این تصاویر تقریباً به‌طور کامل و واضح نمای جلو و عقب فیس‌لیفت آزرا را نشان می‌دهند که تغییرات زیادی را نسبت به نسخهٔ قبلی تجربه کرده و طراحی بسیار تیزتری دارد.

افشای تصاویری از فیس‌لیفت هیوندای آزرا

هیوندای در این فیس‌لیفت چراغ‌های خمیدهٔ نسخهٔ قبلی را کنار گذاشته و آن‌ها را با نمونه‌های زاویه‌دارتر و با لبه‌های تیز جایگزین کرده که بسیار به نسل جدید سوناتا شباهت دارند. این چراغ‌ها همچنین به داخل جلوپنجرهٔ بازطراحی‌شده کشیده شده‌اند و ظاهری تیزتر و اسپرت‌تر به خودرو بخشیده‌اند. در ادامهٔ چراغ‌ها نیز درون جلوپنجره لامپ‌هایی کار شده است که احتمالاً نقش دی‌لایت را بازی می‌کنند.

افشای تصاویری از فیس‌لیفت هیوندای آزرا

تصویر دیگری از آزرای جدید بخش عقبی آن‌را نشان می‌دهد که در اینجا هم طراحان هیوندای خطوط منحنی را با خطوط تیز و شکسته جایگزین کرده‌اند. در این قسمت سپر متفاوت به همراه چراغ‌های جدیدی به چشم می‌خورد که البته هنوز هم با یک نوار چراغ‌دار به هم متصل شده‌اند. علاوه بر این، سر اگزوزهای اصلاح‌شده‌ای هم در زیر سپر قابل‌مشاهده هستند.

افشای تصاویری از فیس‌لیفت هیوندای آزرا

هرچند فعلاً مشخصاتی از پیشرانه‌های فیس‌لیفت آزرا در دست نیست اما به‌احتمال‌زیاد موتورهای کنونی شامل 2.4 لیتری GDi چهار سیلندر، 3 لیتری V6 MPi لامبادا، 3 لیتری V6 GDi لامبادا و 3.5 لیتری V6 MPi لامبادا بدون تغییر باقیمانده و همچنان ارائه خواهند شد. با توجه به اینکه هیوندای از مدل 2017 به عرضهٔ آزرا در ایالات‌متحده خاتمه داد، بازار این خودرو در حال حاضر صرفاً به کرهٔ جنوبی، چین و خاورمیانه محدود می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات