حمله 400 شهرک‌نشین یهودی به مسجدالاقصی


حمله 400 شهرک‌نشین یهودی به مسجدالاقصی

حدود 400 نفر از شهرک‌نشینان یهودی با حفاظت کامل پلیس رژیم صهیونیستی، امروز به مسجدالاقصی حمله کردند. بر اساس گزارش رسمی ارائه شده از سوی فلسطین، مقامات رژیم اشغالگر قدس بیش از 75 حمله علیه مسجدالاقصی و مساجد ابراهیمی در ماه جولای انجام دادند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «wafa»، حدود 400 نفر از شهرک نشینان یهودی که کاملا مورد حفاظت پلیس رژیم صهیونیستی بودند، امروز (یکشنبه، 28 مهرماه) به مسجد الاقصی حمله کردند.

بر اساس این گزارش، شهرک نشینان افراطی و متعصب از صبح امروز در گروه های مختلف به مسجدالاقصی وارد شده اند.

هفته گذشته، گروه های افراط گرای رژیم صهیونیستی که خود را «گروه های معبد» نامیده اند از همه اسرائیلی ها درخواست کردند تا برای برگزاری مراسم «سال نوی عبری» به مسجدالاقصی حمله کنند.

هدف این گروه ها برگزاری تورهای تحریک کننده برای بازدید از مسجد الاقصی به بهانه برگزاری جشن یهودی «سکوت» بود.

سازمان اوقاف فلسطین اعلام کرد: بیش از دو هزار و 700 شهرک نشین افراطی از زمان آغاز تعطیلات یهودی که از هفته گذشته آغاز شده است تا کنون به مسجدالاقصی حمله کرده اند.

حمله شهرک نشین ها به مسجدالاقصی همراه با تصاحب املاک کلیساها در بیت المقدس، بخشی از طرح رژیم صهیونیستی برای تبدیل این شهر چند مذهبی و چند فرهنگی به شهر کاملا یهودی تحت کنترل ویژه اسرائیل است.

بر اساس گزارش رسمی ارائه شده از سوی فلسطین، مقامات رژیم اشغالگر قدس بیش از 75 حمله علیه مسجدالاقصی و مساجد ابراهیمی در ماه جولای انجام دادند.

در میان تلاش های دیگر رژیم اشغالگر برای یهودی سازی بیت المقدس و انتقال سفارتخانه ها به آنجا می توان به طرح های وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی برای ارائه پیش نویس قطعنامه ای اشاره کرد که در آن انتقال سفارتخانه ها به بیت المقدس به عنوان هدفی استراتژیک، سیاسی و ملی تعریف شده است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا