داوران چهارمحال و بختیاری دیدار حساس لیگ برتر را قضاوت می‌کنند


داوران چهارمحال و بختیاری دیدار حساس لیگ برتر را قضاوت می‌کنند

شهرکرد- ایرنا- دو داور از چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه بیست و نهم مهرماه یکی از دیدارهای حساس لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران را قضاوت می‌کنند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، قضاوت دیدار حساس تیم‌های نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز بر عهده موعود بنیادی‌فرد داور جوان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

از سوی دیگر، قهرمان نجفی از کمک داوران جوان چهارمحال و بختیاری در کنار حسن ظهیری در این دیدار موعود بنیادی فرد را همراهی می‌کنند.

در این دیدار شاگردان مصطفی دنیزلی در تراکتورسازی تبریز برای قرار گرفتن در صدر جدول بازی سختی در قائمشهر خواهند داشت و این دیدار کار تراکتورسازی را برای جدال صدر نشینی سخت‌تر کرده است.

تیم فوتبال تراکتور اکنون با ۱۴ امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان اصفهان در رده دوم جدول لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران قرار دارد.

از سوی دیگر تیم فوتبال نساجی مازندران اکنون در میانه جدول با ۹ امتیاز قرار دارد و برای کسب پیروزی در این دیدار به میدان می‌رود و این مساله به جذابیت دو تیم فوتبال تراکتور و نساجی خواهد افزود.

عملکرد موعود بنیادی‌فرد در دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس و بازی‌های بین‌المللی این امکان را فراهم کرده است که در صورت حفظ آمادگی، این داور جوان ایرانی یکی از گزینه های قضاوت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...