گلایه‌های زهره صفوی بازیگر پیشکسوت: حتی نقش پیرها را هم به جوان‌ها می‌دهند


گلایه‌های زهره صفوی نوشته گلایه‌های زهره صفوی بازیگر پیشکسوت: حتی نقش پیرها را هم به جوان‌ها می‌دهند اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

گلایه‌های زهره صفوی بازیگر پیشکسوت: حتی نقش پیرها را هم به جوان‌ها می‌دهند

گلایه‌های زهره صفوی بازیگر پیشکسوت: حتی نقش پیرها را هم به جوان‌ها می‌دهند

برنا نوشت: زهره صفوی با انتقاد از وضعیت سینما و خانه‌نشین شدن بازیگران پیشکسوت از مسئولان خواست که در سیاست‌های سینما و تلویزیون تجدید نظر شود.

زهره صفوی بازیگر کهنه‌کار گفت: به تازگی در چند اثر کوتاه و کوچک حضور داشته‌ام اما به طور کل سینما و تلویزیون برای بازیگرانی مثل من که در واقع بازیگران پیشکسوت محسوب می‌شویم بسیار شرایط نامساعدی دارد و اکثر ما معمولاً بیکار هستیم و خانه‌نشین شده‌ایم.

وی افزود: در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیون ما چهره‌هایی می‌بینیم که تازه وارد این عرصه شده‌اند. من با ورود نسل جدید مخالفتی ندارم اما این حجم از بازیگران جدید را درک نمی‌کنم. مردم در سریال‌های ما فقط چند بازیگر است که می‌شناسند و مابقی مدام عوض می‌شوند و چهره‌های جدید می‌آیند و مشخص است که دلیل این اتفاق صرفه‌جویی در هزینه است. اکثر تهیه‌کننده‌ها و سرمایه‌گذارهای تلویزیون امروز بیش از هر چیز به کمتر شدن هزینه تولید فکر می‌کنند و طبیعی است که در این شرایط شاهد کاهش کیفیت آثار باشیم.

این بازیگر در ادامه گفت: بهتر است مسئولان در سیاست‌های سینما و تلویزیون تجدیدنظر کنند تا شاهد بیکاری همکاران قدیمی‌مان نباشیم. من تنها بیانگر مشکل خودم نیستم، اتفاقی که رخ داده اکثر بازیگران قدیمی را خانه‌نشین کرده و آنهایی که تنها از این راه امرار معاش می‌کنند امروز با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

بازیگر فیلم سینمایی «روز واقعه» تصریح کرد: وضعیت به شکلی است که حتی برای ایفای نقش یک فرد سالخورده از بازیگری جوان که جویای نام است استفاده می‌کنند و گریم‌های سنگینی می‌کنند که نمی‌دانم وقتی این همه بازیگر خانه‌نشین توانمند داریم دلیل چنین کاری چیست؟ سینما و تلویزیون ما متأسفانه به شدت رو به سقوط است و هر روز شاهد بدتر شدن وضعیت هستیم.

صفوی در پایان اظهار داشت: دلیل کم‌کاری‌هایم خودخواسته نیست، من چندان آثار تلویزیون را دنبال نمی‌کنم که بتوانم قضاوتی دقیقی داشته باشم اما وضعیت بد بازیگری را این روزها به وضوح می‌بینم. متأسفانه انتقادها هیچ فایده‌ای ندارد و وضعیت به همین شکل باقی می‌ماند. من نیز بهتر است کمتر گلایه کنم، اگر پیشنهادی داشته باشم، فیلمنامه را می‌خوانم و بررسی می‌کنم و اگر حاضر به همکاری بودم در آن اثر حاضر می‌شوم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403