اعزام 160 هزار زائر از خسروی به کربلای معلی


اعزام 160 هزار زائر از خسروی به کربلای معلی

سردار جاویدان، گفت:تا ساعت 12 ظهر روز (شنبه، 27 مهر) 160 هزار زائر از طریق مرز خسروی برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین راهی کربلای معلی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «علی اکبر جاویدان» در حاشیه دیدار با زائران حسینی، با اشاره به اعزام ۱۶۰ زائر از طریق مرز خسروی برای شرکت در همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی، اظهار داشت: حدود 80 هزار زائر از طریق مرز خسروی وارد کشورمان شده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ادامه داد: در حال حاضر با موج بازگشت زائران روبرو هستیم و مرز خسروی نیز آمادگی کامل دارد تا زائران را از طریق 58 گیت دائر شده پذیرش کند.

وی با بیان اینکه مرز خسروی به صورت شبانه روزی آمادگی پذیرش زائران برای ورود به کشور را دارد، افزود: محدودیتی در پذیرش نیز وجود ندارد.

سردار جاویدان، همچنین با ابراز خرسندی از رضایتمندی زائران اربعین از امکانات فراهم شده در پایانه خسروی، گفت: قطعا در سال های آتی شاهد افزایش تردد زوار از این مرز تا 2-3 برابر جمعیت امسال خواهیم بود.


وی خاطرنشان کرد: در مراسم اربعین امسال، کار اعزام زوار از ساعت 7 صبح تا حدود 16 عصر انجام می گرفت، این درحالیست که اگر مرز خسروی نیز 24 ساعته بود مطمئنا تعداد زائران عبوری به شکل قابل ملاحضه ای افزایش می یافت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، در پایان پلیس را خدمتگذار مردم دانست و گفت: ماموریت قلبی و اعتقادی اربیعن برای پلیس تا بازگشت آخرین زائر از کربلای معلی برای نیروی انتظامی ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید