فونسکا: فوتبال مدرن، بازیکنان را به کُشتن می‌دهد؛ توئیت جنگیز اوندر؟ فوتبال و سیاست نباید با یکدیگر در یک تخت بخوابند


فونسکا: فوتبال مدرن، بازیکنان را به کُشتن می‌دهد؛ توئیت جنگیز اوندر؟ فوتبال و سیاست نباید با یکدیگر در یک تخت بخوابند

سرمربی پرتغالی جالوروسی، آماده دیدار با سمپدوریا است.

طرفداری- در یکی از بازی های هفته هشتم سری آ، آاس رم از ساعت 16:30 در بندر جنوا مقابل سمپدوریا به میدان می رود. پائولو فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

به نقل از Football-Italia؛ سرمربی پرتغالی رم گفت:

انتظار یک بازی بسیار دشوار را دارم. آمار می گوید رم در 10 بازی اخیر خود در زمین سمپدوریا فقط 2 بار برنده شده است. آنها با تغییر سرمربی خود و آوردن کلودیو رانیری بسیار انگیزه دارند. همچنین هشدارهایی در مورد شرایط نامساعد جوی وجود دارد بنابراین با وجود همه این عوامل، بازی بسیار سختی در انتظار ماست.

رانیری سرمربی بسیار خوب و با تجربه ای است. در بازی با سمپدوریا باید از نظر دفاعی، عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم. اگر از نظر دفاعی، خوب نباشیم نمی توانیم شانس زیادی برای کسب برد داشته باشیم.

اگرچه در بازی های اخیر کمتر موفق به گلزنی شدیم اما از این بابت نگران نیستم چون در هر مسابقه به اندازه کافی موقعیت خلق می کنیم. باید از نظر تمام کردن موقعیت ها بهتر شویم و در طول تمرینات روی این موضوع کار کردیم.

ادین ژکو فقط دو جلسه با تیم تمرین کرده است و از نظر بدنی در شرایط ایده آل نیست. قبل از بازی در مورد استفاده از او تصمیم گیری می کنیم. فلورنتزی و پروتی در طول هفته با تیم تمرین کردند و در دسترس هستند. در صورت نیاز می توانیم از سانتون و پاستوره در خط هافبک بهره ببریم. هر دو بازیکن توانایی بالایی دارند.

مصدومیت ها برای همه تیم ها در رده ملی و باشگاهی دردسرساز شده است. در هر دوره از بازی های ملی می بینیم که تعداد زیادی از بازیکنان مصدوم می شوند. فوتبال مدرن، بهترین بازیکنان را به کشتن می دهد چون از نظر شرایط بدنی، ممکن نیست که یک بازیکن در این همه بازی به میدان برود. کسانی که از بالا تصمیم می گیرند باید در این مورد تامل کنند. به نظر من، تعداد لیگ ها و تورنمنت های ملی و باشگاهی بیش از حد زیاد است.

محرومیت از بازی با سمپدوریا؟ نگران این موضوع نیستم. می توانم تا قبل از حرکت به سمت ورزشگاه در کنار تیم باشم. نونو کمپوس دستیار من در کنار زمین، تیم را هدایت خواهد کرد. به او کاملا مطمئن هستم و درک متقابلی از یکدیگر داریم.

توئیت جنجالی جنگیز اوندر در حمایت از ارتش ترکیه؟ صحبت های ما با بازیکنان بین خودمان می ماند و آشکار نمی شود. امروز صبح روزنامه ای می خواندم که از قول خورخه والدانو پیرامون بارسلونا و اتفاقات کاتالونیا نوشته بود: "فوتبال و سیاست نباید با یکدیگر در یک تخت بخوابند." حالا من نیز همین را می گویم و معتقدم فوتبال و سیاست، دو مقوله کاملا جدا از یکدیگر هستند. نه تنها نباید در یک تخت بخوابند بلکه نباید حتی در یک خانه با هم زندگی کنند! علاقه ای به سیاست ندارم و نمی خواهم این موضوع را وارد حرفه خود کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی