پیوندِ حسینی + لوح


پیوندِ حسینی + لوح

همزمان با اربعین حسینی(ع)، کانال منتسب به دفتر رهبر انقلاب، بخشی از بیانات ایشان را با عنوان پیوند حسینی در قالب یک لوح منتشر کرد.

پیوندِ حسینی + لوحبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی(ع)، کانال منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی، بخشی از بیانات ایشان در دیدار جمعی از موکب‌داران عراقی با عنوان "پینود حسینی" را در قالب یک لوح منتشر کرد.

این لوح برگرفته از بیانات رهبر انقلاب در دیدار جمعی از موکب‌داران عراقی ( ۲۷ شهریور ماه) طراحی شده است. حضرت آیت الله خامنه‌ای در قسمت پایانی بیانات خود در این دیدار فرمودند:

از دَه‌ها کشور در راه‌پیمایی اربعین شرکت میکنند و میهمان مردم عراق میشوند، سعی کنیم در این راه‌پیمایی پیوند‌های مستحکم بین برادران مسلمان را بیشتر کنیم؛ پیوند بین عراقی و غیر عراقی، پیوند بین شیعه و سنّی، پیوند بین عرب و فارس و تُرک و کُرد؛ این پیوند‌ها مایه‌ سعادت است، این پیوند‌ها آیت رحمت پروردگار است.

هم‌زمان با اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و یاران باوفای ایشان، کانال منتسب به دفتر رهبر انقلاب، لوحی را با عنوان "پیوند حسینی" منتشر کرد که در ادامه می‌بینید:

پیوندِ حسینی + لوح

انتهای پیام/

پیوند حسینی در سایه پیاده‌روی اربعین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس