ساری: در پنج دقیقه آخر بازی بولونیا، بد بودیم؛ برناردسکی استقامت بالایی دارد اما در حمله خوب نبود


ساری: در پنج دقیقه آخر بازی بولونیا، بد بودیم؛ برناردسکی استقامت بالایی دارد اما در حمله خوب نبود

سرمربی یوونتوس خیلی از شاگردانش در بازی با بولونیا رضایت ندارد.

طرفداری- در هفته هشتم سری آ، دیدار تیم‌های یوونتوس و بولونیا با پیروزی 2-1 بیانکونری خاتمه یافت. مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس پس از بازی به گفتگو با DAZN پرداخت و ابتدا در خصوص سیو دیدنی بوفون صحبت کرد:

آن صحنه را دوباره دیدیم و بازیکنان بولونیا در آفساید بودند و حتی اگر آن توپ گل هم می‌شد، مهم نبود چون آفساید اعلام می‌شد. به بازیکنانم گفتم نباید بازی را کنترل کنند و دل‌خوش به برتری یک گله باشند زیرا در این صورت در شرایط خطرناکی که آخر بازی آن را تجربه کردیم، قرار می‌گیریم. در نیمه دوم توپ را سریع‌تر به گردش در می‌آوردیم و به همین دلیل شکاف‌هایی میان خطوط بولونیا ایجاد شد. نمی‌دانم این مسئله به خاطر خوب بودن ما بود یا خستگی آن‌ها چون بولونیا در نیمه اول تلاش زیادی انجام داد تا ما را محدود کند. مرز مشخصی میان ارسال پاس‌های موثر و حفظ توپ‌های بی‌حاصل وجود دارد. در پنج دقیقه آخر بد کار کردیم چون در یک سوم دفاعی‌مان به طرزی پیش پا افتاده توپ را از دست دادیم. حالا باید روی جزییات تمرکز کنیم.

وی در رابطه با نقش فدریکو برناردسکی و رابطه اش با سینیشا میهایلوویچ گفت:

برناردسکی استقامت بالایی دارد و کمک کردن به دفاع، مناسب او است. پست برناردسکی پست مهمی است زیرا او علاوه بر کمک به دفاع، باعث می‌شود مهاجمان نیز کم‌تر به عقب بیایند. با این حال باید گفت برناردسکی امشب در خط حمله کارایی کم‌تری داشت و در جلوی دروازه، به اندازه کافی تیز نبود. میهایلوویچ؟ از دور با یکدیگر خوش و بش کردیم چون من سرماخورده‌ام و نمی‌خواستم هیچ آسیبی به او وارد کنم. دیدن میهایلوویچ روی نیمکت و کنار زمین، مرا بسیار خوشحال کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی