کورتوا: اودریوسولا ناشیانه اخراج شد


کورتوا: اودریوسولا ناشیانه اخراج شد

تیبو کورتوا پس از شکست رئال از مایورکا به انتقاد از آلوارو اودریوسولا به خاطر اخراجش پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که تا هفته هشتم لالیگا صدرنشین بود، حالا رتبه نخست را از دست رفته می بیند. شکست غیرمنتظره از مایورکا باعث شد تا کهکشانی ها یک بار دیگر با شرایط نامطلوب روبرو شوند و حالا باید به مصاف گالاتاسرای در دیدار مرگ و زندگی بروند. رئال دقایق پایانی را با اخراج اودریوسولا ده نفره بازی کرد.

تیبو کورتوا که در این بازی هم موفق به کلین شیت نشد، به خبرنگاران گفت:« انتظار همین مایورکا را داشتیم و مربی به ما گفته بود که حریف با جدیت سعی در پرس ما خواهد داشت. گل اول را زود دریافت کردیم ولی شانس های خوبی برای گل تساوی ایجاد کردیم. متاسفانه در پاس آخر و ضربات نهایی بی دقت بودیم.»

کورتوا در مورد اخراج اودریوسولا گفت:« کارت زرد اول او اشتباه بود چون معتقدم فقط توپ را زد ولی کارت دوم به درستی داده شد. معتقدم وقتی شما یک کارت دارید، نباید به آن شکل تکل بزنید اما یک لحظه آدرنالین اودریوسولا بالا رفت و کاری که نباید را انجام داد. اخراج او ناشیانه بود.»

تعویق ال کلاسیکو:« فکر نمی کنم اخبار مربوط به ال کلاسیکو روی ما تاثیر گذاشته باشد و حتی مصدومان زیادمان. همه تقریبا از بازی های ملی به تمرینات برگشتیم و زمان برای فکر کردن به تعویق ال کلاسیکو نداشتیم.»

گالاتاسرای:« آماده این بازی هستیم و تا لحظه پایانی تلاش خواهیم کرد. باید این شکست را فراموش کرده و به استانبول فکر کنیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها