اعتراض تاسیسات دریایی به جدول مسابقات هندبال بانوان


اعتراض تاسیسات دریایی به جدول مسابقات هندبال بانوان

سرمربی تیم هندبال بانوان تاسیسات دریایی به جدول مسابقات لیگ برتر اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان از سوم آبان ماه آغاز می‌شود که 8 تیم در این مسابقات حضور خواهند داشت.

تیم تاسیسات دریایی که در هفته اول و دوم لیگ میزبان است نسبت به جدول مسابقات اعتراض شدیدی داشت.

مهسا معتمدی سرمربی تیم هندبال بانوان تاسیسات در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: روزی که قرعه‌کشی برگزار شد اعلام کرد تیم اول دست نمی‌خورد یعنی یکی درمیان میزبان و میهمان است اما این برنامه زمانی که روز چهارشنبه اعلام شد، تغییر کرد. ما 2 بازی میزبان هستیم و این موضوع دور برگشت به ضرر تیم ماست.

وی افزود: من اعتراضم را در این خصوص روز چهارشنبه به صورت شفاهی اعلام کردم اما هنوز به صورت کتبی نامه نداده‌ایم. نمی‌دانم چرا تغییرات صورت گرفته و اگر قرار بود برنامه این طور باشد چرا روز قرعه‌کشی نگفتند؟ اگر قرار بود هر اتفاقی بیفتند روز قرعه‌کشی اعلام می‌کردند نه اینکه 2 هفته قبل از مسابقه بفهمیم چه اتفاقی افتاده است. برنامه تمرینی ما هم دستخوش تغییر می‌شود.

سرمربی تاسیسات درباره شایعاتی مبنی بر اینکه شنیده شده شما تیم‌تان را از مسابقات بیرون می‌کشید، خاطرنشان کرد: باشگاه هم مخالف این برنامه است و احتمال هرچیزی وجود دارد. اگر اشتباه به این بزرگی وجود داشته باشد ممکن است باشگاه با فدراسیون همکاری نکند. مسئولان باشگاه هم شاکی هستند چون ما بلیت هم برای سفر به مشهد گرفته‌ایم و در صورت لغو این سفر باشگاه متحمل ضرر می‌شود.

معتمدی درباره اینکه آیا درباره این اتفاقات با افتخاری مسئول کمیته مسابقات صحبت کرده‌اید، عنوان کرد: بله اما او گفته چون 2 تیم از مشهد و 2 تیم از اصفهان حضور دارند قرعه‌کشی به این صورت است اما ای کاش این موضوع را همان روز قرعه‌کشی می‌گفتند.

وی در ادامه صحبت‌هایش درباره شروع تمرینات تیم تاسیسات، یادآور شد: ما از 25 مرداد تمرینات را شروع کرده و بازیکنان به آمادگی 90 تا 95 درصد رسیده‌اند. هر تیمی که وارد لیگ می‌شود تلاش می‌کند بهترین نتیجه را بگیرد امیدوارم برای ما هم به همین صورت باشد.

سرمربی تاسیسات درباره اینکه حریفان را در لیگ امسال چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند این موضوع باعث می‌شود سطح لیگ بالاتر برود.

انتهای پیام/س

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس