چهره ها و افراد مشهور متولد 29 مهر


چهره ها و افراد مشهور متولد 29 مهر

بیست و نهم مهر تولد یک هنرمند و یک مجری ورزشی در کشورمان، یعنی پوریا حیدری و رضا جاودانی است. در این بخش با زندگی و فعالیت حرفه‌ای این دو چهره آشنا می‌شوید.

چهره ها و افراد مشهور متولد 29 مهر


ستاره | سرویس چهره‌ها - در میان گزارشگران و مجریان ورزشی کشور، می‌توان از رضا جاودانی به عنوان یکی از کم حاشیه‌ترین چهره‌ها نام برد.

چهره ها و افراد مشهور متولد بیست و نهم مهر

در ادامه مختصری از زندگی و فعالیت‌های حرفه‌ای این دو چهره مهرماهی کشورمان خواهید خواند.

رضا جاودانی

چهره ها و افراد مشهور متولد 29 مهر


رضا جاودانی متولد ۲۹ مهر سال ۱۳۴۸ در مشهد، مجری و گزارشگر ورزشی کشور است. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه فردوسی مشهد دریافت کرده و این روز‌ها در تلویزیون فعالیت می‌کند. جاودانی در ۲۰ سالگی وارد صدا وسیمای مرکز خراسان شد و گزارش و اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی را بر عهده گرفت. هشت سال بعد برای ادامه تحصیل به تهران رفت و وارد شبکه ۳ شد.

اولین کار او در شبکه سه اجرای برنامه "جنگ ورزش" بود. مجری گری برنامه مردان آهنین و همکاری او با عادل فردوسی پور و محمدحسین میثاقی در برنامه‌های "آن سوی نیمکت" و "بیست چهارده" از دیگر کار‌های او در عرصه مجری گری به حساب می‌آید. رضا جاودانی در سال ۷۸ با مهشید سالاری ازدواج کرد و در حال حاضر از او یک پسر به اسم شروین دارد.

پوریا حیدری

چهره ها و افراد مشهور متولد 29 مهر


پوریا حیدری، خواننده و آهنگساز کشورمان، در بیست و نهم مهرماه سال ۶۰ در تهران به دنیا آمد. از ۸ سالگی نواختن پیانو را آغاز کرد و اولین آلبوم خود را با نام "پونه" در ۱۹ سالگی منتشر نمود. پوریا تا به امروز برای بسیاری از خوانندگان مطرح کشور نظیر رضا صادقی، محمد اصفهانی، عماد طالب زاده، حمید عسکری و... آهنگسازی کرده است. او همچنین در زمینه ساخت موسیقی متن فیلم نیز تبحر داشته و در ساخت آثار بسیاری در سینما و تلویزیون همکاری داشته است. پوریا پسر داود حیدری، مجری رادیو، است. پوریا حیدری تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا