بازیکن پیشین تراکتور : استقلال نیاز به زمان دارد


بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که آبی‌پوشان پایتخت نیاز به زمان دارند تا با هم هماهنگ شوند و نتایج خوبی کسب کنند. نوشته بازیکن پیشین تراکتور : استقلال نیاز به زمان دارد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بازیکن پیشین تراکتور : استقلال نیاز به زمان دارد

مهدی کریمیان : شانس آوردم افسردگی نگرفتم!
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | ۲۳:۱۵
بازیکن پیشین تراکتور : استقلال نیاز به زمان دارد

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که آبی‌پوشان پایتخت نیاز به زمان دارند تا با هم هماهنگ شوند و نتایج خوبی کسب کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی کریمیان بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتور که در لیگ چهاردهم به استقلال پیوست تا هفته نهم آن فصل بازی‌های خوبی برای این تیم انجام داد، اما به دلیل ابطال کارت دوران خدمت سربازی‌اش، در سن ۳۴ سالگی مجبور به ترک استقلال و گذراندن دوران سربازی در شیراز شد. به بهانه شرایط استقلال و خودش، گفت‌وگویی با کریمیان انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

* : الان مشغول چه کاری هستی؟

مهدی کریمیان:

در حال گذراندن کلاس‌های مربیگری هستم تا ببینم کجا می‌توانم کار کنم. شرایط مربیگری با بازی کردن متفاوت است. در فوتبال براساس استعدادی که داری، دیده می‌شوی و مجبور هستند سراغت بیایند، اما در مربیگری این شرایط وجود ندارد. ارتباط آنچنانی برای ورود به چرخه مربیگری ندارم. پیشنهاداتی البته از لیگ‌هایی پایین بوده که با شرایط من تطابق نداشت.

* : فکر می‌کنی ماجرای ابطال کارت‌های پایان خدمت باعث نابودی فوتبالت شد؟

مهدی کریمیان:

دقیقا به خاطر آن ماجرا از فوتبال محو شدم. بیشتر بازیکنانی که کارت خدمت سربازی‌شان باطل شد، جوان بودند، اما من ۳۴ ساله بودم. کارت سربازی‌ من برای ۱۰،۱۲ سال پیش بود و خودشان نیز به این جمع‌بندی رسیده بودند که مرتکب خلافی نشده‌ام. به آنها گفتم ۳۴ ساله هستم و اگر در این وضعیت به سربازی بروم، فوتبالم نابود می‌شود. سایر بازیکنان سن کمی داشتند و بعد از دو سال می‌توانستند دوباره به سطح حرفه‌ای بازگردند که همین اتفاق هم افتاد، اما با وجود صحبت‌هایی که انجام دادم، راهی خدمت سربازی شدم.

* : آن دوران را چطور پشت سر گذاشتی؟

مهدی کریمیان:

خیلی از همبازی‌های قدیمی و اطرافیان به من می‌گفتند همین که افسردگی شدید نگرفتی، شانس آورده‌ای. بازیکن فیکس استقلال بودم و برای این تیم گل می‌زدم، پاس گل می‌دادم، اما به یک‌باره رفتم پادگان شهید دستغیب شیراز! از لحاظ روحی – روانی بیشترین ضربه را خوردم. اگر از تیم‌های دیگری سرباز می‌شدم، دلم نمی‌سوخت. همیشه در تیم‌های مدعی چون سپاهان و تراکتور بازی کرده بودم و فیکس استقلال بودم و روند رو به رشدی تا هفته نهم داشتم. در ۹ دیداری که برای استقلال در ابتدای فصل بازی کردم، هشت برد داشتیم و یک شکست مقابل سپاهان. در ۹ دیداری که به میدان رفتم گل زدم، پاس گل دادم، اما به یک‌باره با شوک روبه‌رو شدم.

تیم فوتبال استقلال تهران , فوتبال ,

* : چه شد که راهی شیراز شدی؟

مهدی کریمیان:

به خاطر همسرم که شیرازی بود راهی فجرشهید سپاسی شدم. با وجود اینکه تونی سرمربی تراکتور من را می‌خواست، نگذاشتند به این تیم بروم. بین ملوان و فجر هم به خاطر اینکه همسرم شیرازی بود، راهی فجر شدم تا او بیشتر از این آسیب نبیند.

* : در پادگان شهید دستغیب کسی تو را شناخت که بازیکن استقلال بودی؟

مهدی کریمیان:

بله، شناخته بودند. من بازیکن استقلال بودم که سرباز شدم.

* : هم خدمتی‌هایت در چه سنی بودند؟

مهدی کریمیان:

۱۵،۱۶ سال از من کوچک بودند! پس از ابطال کارت‌های سربازی، ۶ ماه محروم شدم، سپس دو سال برای خدمت سربازی به شیراز رفتم و بعد از آن دیگر نابود شدم. اگر چه بعد از دوران سربازی، بدنم آماده بود، اما دیگر نتوانستم به تیم مدعی بروم.

* : استقلال این فصل را چطور دیدی؟

مهدی کریمیان:

روند بازی و آن فوتبالی که استقلال ارائه می‌کند، متفاوت با سال‌های قبل و کل بازی‌های لیگ است. با این حال، استقلال چند سالی است که جام نگرفته و هوادارانش قهرمانی می‌خواهند. آنها باید صبوری کنند، چرا که استقلال فوتبال متفاوتی ارائه می‌دهد.

* : این تیم با هدایت استراماچونی می‌تواند مدعی باشد؟

مهدی کریمیان:

روند استقلال رو به رشد بوده است. باید به تیمی که ۱۵،۱۶ بازیکنش به تازگی کنار هم بازی می‌کنند، فرصت داد. استقلال خروجی‌های زیادی داشته است. امیدوارم با سه برد اخیر، شرایط برای استقلال بهتر شود و نتایج سینوسی نباشد. برای استقلال بد است که پس از چند برد، دوباره وارد بحران شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس