گواردیولا: وقتی می‌بریم، می‌گویند پیروزی آسان بوده و وقتی می‌بازیم، فاجعه بوده‌ایم؛ تماشای بازی لیورپول و منچستریونایتد؟ باید آتالانتا را بررسی کنم


گواردیولا: وقتی می‌بریم، می‌گویند پیروزی آسان بوده و وقتی می‌بازیم، فاجعه بوده‌ایم؛ تماشای بازی لیورپول و منچستریونایتد؟ باید آتالانتا را بررسی کنم

پپ دوست ندارد پیروزی های تیمش را نادیده بگیرند و از شکست های آنها فاجعه بسازند.

طرفداری - دیدار دو تیم کریستال پالاس و منچسترسیتی از هفته نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس با پیروزی 2-0 سیتیزن ها به پایان رسید و فاصله آنها تا صدر جدول موقتا به 5 امتیاز رسید. پپ گواردیولا پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

وقتی می بریم، طبیعی و وقتی می بازیم، فاجعه است! همیشه همین است. ما تیم خوبی هستیم و گاهی حریف خوب است. گاهی نمایش بدی داریم اما پیروزی های ما عادی و طبیعی نیست و کار زیادی برای آن انجام شده است. قابل تصور نیست که 190 امتیاز در لیگ برتر بگیریم و استانداردهایی خلق کنیم که هیچکس قبلا آن را انجام نداده است. دلیلش این است که ما خیلی کار می کنیم.

وقتی می بریم، می گویند پیروزی آسان بوده زیرا ما پول زیادی خرج کرده ایم و سایر تیم ها فاجعه هستند. وقتی وولورهمپتون ما را می برد، دلیلش این است که آنها استثنایی هستند و ما فاجعه هستیم. در چنین موقعیت هایی من می دانم جریان چیست. دوست ندارم وقتی می بریم بگویند آسان بود. این را دوست ندارم. من انتقادات را می پذیرم اما دوست ندارم مردم فکر کنند وقتی می بریم کار آسانی انجام داده ایم زیرا این هرگز چیز خوبی نیست.

گواردیولا همچنین در مورد بازی به بی بی سی گفت:

ما خوب بازی کردیم و شانس های زیادی خلق کردیم. آنها همیشه تیم قدرتمندی هستند و روی توپ های دوم عالی کار می کنند. متاسفانه نتوانستیم تمام شانس های خود را گل کنیم اما 3 امتیاز مهم بعد از وقفه بازی های ملی گرفتیم. خوشبختانه می توانیم از اینجا شروع کنیم و نمایش خوب خود را ادامه دهیم. دروازه بان آنها واکنش های زیادی داشت و امیدوارم بتوانیم از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم.

آیا گواردیولا بازی لیورپول و منچسترسیتی را تماشا می کند؟

باید بازی آتالانتا را بررسی کنم.

منچسترسیتی در میانه هفته در لیگ قهرمانان به مصاف آتالانتا می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟