روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی درباره غیبت نکونام در نشست خبری توضیح داد


روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی درباره غیبت نکونام در نشست خبری توضیح داد

مدیر روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز توضیحاتی را در رابطه با غیبت جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد در نشست خبری پیش از بازی فردا اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد خوزستان در حالی عصر امروز (شنبه) در تبریز برگزار شد که جواد نکونام در این نشست غایب بود.

بر همین اساس محمدرضا تقیون، مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در رابطه با عدم حضور سرمربی تیم فولاد در این نشست اظهار داشت: طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته بود، قرار شد نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد از ساعت 17 امروز آغاز شود. مسئولان تیم فولاد نیز در جریان این موضوع بودند و قرار بود در نشست حضور پیدا کنند اما متأسفانه شاهد غیبت سرمربی تیم فولاد بودیم.

وی افزود: رسول خطیبی، سرمربی تیم ماشین‌سازی نیز به دلیل محرومیت در این نشست غایب بوده و آقای ساکت الهامی، مربی این تیم در نشست خبری حضور پیدا کرد.

در ادامه، علی اکبرزاده، مدیر روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی نیز گفت: طبق روال همیشگی برای برگزاری نشست خبری پیش از بازی، روز پنجشنبه هماهنگی‌های لازم با مدیر رسانه‌ای تیم فولاد صورت گرفته و ساعت 17 امروز (شنبه) به عنوان زمان نشست خبری پیش از بازی تعیین شد. اما 2 ساعت قبل از شروع نشست به ما اعلام کردند که به دلیل همزمانی آن با روز اربعین حسینی و حضور آقای نکونام در عزاداری، او نمی‌تواند در نشست حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: عزاداری اربعین در تبریز صبح امروز برگزارشده و اگر هم این تیم بعد از ظهر امروز تمرین داشت، چرا ساعت 17 را برای نشست خبری پیش از بازی تعیین کردند؟ با توجه به شناختی که از آقای نکونام و مدیر رسانه‌ای تیم فولاد داشتیم، انتظار می‌رفت به احترام اصحاب رسانه در این نشست حضور پیدا کنند.

اکبرزاده در رابطه با برگزاری نشست پیش از بازی ماشین‌سازی و فولاد در روز اربعین حسینی نیز گفت: طبق صحبتی که با آقای فتاحی داشتیم، گفتند که این نشست باید روز شنبه و حتی با حضور یک نفر برگزار شود. مسئولان فولاد هم با اطلاع از این موضوع برای حضور در نشست خبری هماهنگی‌های لازم را انجام دادند اما در این نشست حضور پیدا نکردند.

تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد از ساعت 16 فردا (یکشنبه) در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم می‌روند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها