مربی پیشین نفت مسجدسلیمان : باخت به بحرین ما را شکست نمی‌دهد


علیرضا مرزبان می گوید باخت به بحرین می تواند زنگ خطری برای بازیکنان و کادر فنی باشد. نوشته مربی پیشین نفت مسجدسلیمان : باخت به بحرین ما را شکست نمی‌دهد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مربی پیشین نفت مسجدسلیمان : باخت به بحرین ما را شکست نمی‌دهد

علیرضا مرزبان : تیم ملی در مسیر درستی قرار دارد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | ۲۱:۱۵
مربی پیشین نفت مسجدسلیمان : باخت به بحرین ما را شکست نمی‌دهد

علیرضا مرزبان می گوید باخت به بحرین می تواند زنگ خطری برای بازیکنان و کادر فنی باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا مرزبان مربی فصل گذشته نفت مسجد سلیمان در رابطه با شکست ملی پوشان ایران مقابل بحرین بیان کرد:

اینکه ما یک بازی را باختیم، طبیعتا برای همه ناراحت کننده است و حس خوبی نسبت به این جریان نیست ولی باید بدانیم که در همه جای دنیا با آتش غذا درست می کنند. فوتبال رشد کرده است و فاصله تیم ها نسبت به هم کم شده است. ما نباید همه چیز را سیاه ببینیم و ترانه غم سر بدهیم که چرا تیم‌مان باخته است.

بحرین بیشتر زحمت کشید و برد

علیرضا مرزبان ادامه داد:

این باخت در ادامه راه به ما کمک خواهد کرد تا بازیکنان بدانند که هیچ‌چیز به سادگی به دست نمی آید و برای هر بردی بازیکنان باید خون بریزند. بازیکنان باید از نظر ویژگی هایی که در بازی فرد به فرد وجود دارد، رشد پیدا کنند ولی اینکه بعد از باخت همه چیز را منفی نگاه کنیم، درست نیست. واقعیت این است که تیم ما خیلی هم بد بازی نکرد. بحرین در خانه بازی می کرد و چیزی برای از دست دادن نداشت؛ آن هم مقابل یکی از بهترین تیم های آسیا. آنها بیشتر از ما زحمت کشیدند و بردند.

تیم ملی مسیر درستی را می رود

علیرضا مرزبان با اشاره به تفکرات ویلموتس افزود:

تفکرات ویلموتس در این باخت نقشی نداشت. اگر بخواهیم می توانیم راجع به اینکه چطور باختیم، سیستم ما چه بود و خیلی چیزهای دیگر صحبت کنیم ولی واقعیت این است که این طور درست نیست، چون تیم ملی ما مسیر درستی را در پیش گرفته است. سالیان سال است که لیگ خوبی داریم. تیم ملی خوبی هم داریم و من امیدوارم این تیم ملی بتواند راهش را پیدا کند. دستیارهای آقای ویلموتس کمک می کنند و وحید (هاشمیان) هم آنجا هست و قطعا کمک می کنند و مشکلات را می فهمند تا تیم به حالت اولیه خودش بازگردد. ما انتظار داشتیم بحرین را ببریم ولی نشد. تیم ما مسیر درستی را می رود؛ ما حالا باید به تیم و کادر فنی خودمان وفادار بمانیم و باید به آنها اعتقاد داشته باشیم و به آنها اعتماد کنیم.

این باخت یک زنگ خطر برای ما بود

مربی سابق تیم های سپاهان و پرسپولیس حرف هایش را با اشاره به بازیکنان ادامه داد:

به بازیکنان باید بگوییم که نباید این شکست به ما ضربه بزند و همبستگی ما را به هم بریزد. این مسابقات یک تورنمنت بزرگ است و با یک باخت همه چیز به هم نمی ریزد. مهم این است که تیم کنار هم بایستد. ارتباط بازیکنان و کادر فنی مهم است. انتظارم از رسانه ها، مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون این است که باز هم حمایت و کمک کنند. سعی کنند حاشیه برای تیم درست نکنند. من به این تیم امیدوارم و فکر می کنم بار دیگر به جام جهانی می رویم. این باخت ما را عقب نمی اندازد و یک زنگ خطر برای ما بود تا در هر بازی با تمرکز کامل بازی کنیم. با انگیزه بالا بازی کنیم. مهم این است که ما وحدت درونی‌مان را نگه داریم.

باخت به بحرین ما را شکست نمی دهد

علیرضا مرزبان حرف هایش را اینگونه خاتمه داد:

الان امید زیادی به این تیم ملی داریم. مطمئن باشید که این تیم ملی راه خودش را پیدا می کند. الان کادر فنی شناخت بهتری از بازیکنانش پیدا کرده است و همین طور آگاهی بیشتری نسبت به فرم بازی کردن آسیایی های به دست آورده است. چیزی که هست این است که راهی که در پیش گرفتیم، راه خوبی است و این باخت ما را شکست نمی دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس