مرد ایرلندی (The Irishman) دومین فیلم تحسین شده‎‌ مارتین اسکورسیزی شد


مرد ایرلندی (The Irishman) دومین فیلم تحسین شده‎‌ مارتین اسکورسیزی شد

ساخت مرد ایرلندی (The Irishman) که سال‌های طولانی تنها در ذهن مارتین اسکورسیزی در حال شکل گیری بود، سال 2016 به نوعی شروع شد و فستیول فیلم کن و اصلی‌تر از آن نتفلیکس حق پخش این فیلم را خرید و بودجه‌ی 125 میلیون دلاری را تعیین کرد. رابرت دنیرو (Robert De Niro)، آل پاچینو (Al Pacino)، جو پشی (Joe Pesci) و هاروی کایتل (Harvey Keitel) در جدیدترین...

ساخت مرد ایرلندی (The Irishman) که سال‌های طولانی تنها در ذهن مارتین اسکورسیزی در حال شکل گیری بود، سال 2016 به نوعی شروع شد و فستیول فیلم کن و اصلی‌تر از آن نتفلیکس حق پخش این فیلم را خرید و بودجه‌ی 125 میلیون دلاری را تعیین کرد.

رابرت دنیرو (Robert De Niro)، آل پاچینو (Al Pacino)، جو پشی (Joe Pesci) و هاروی کایتل (Harvey Keitel) در جدیدترین فیلم گانگستری اسکورسیزی که راجع به زندگی واقعی آدمکش مافیا به نام فرانک شیران (Frank Sheeran) است ایفای نقش می‌کنند. این فیلم دهه‌های مختلف زندگی شیران و تجربیات او با رهبر اتحادیه کارگران در آمریکا به نام جیمی هوفا با بازی پاچینو و راسل بوفالینو از روسای مافیا با بازی جو پشی به تصویر می‌کشد.

به دلیل استفاده از تکنیک تازه‌ای که در آن توسط جلوه‌های ویژه سن بازیگران را کم کردند فیلم با افزایش 35 میلیون دلاری مواجه شد و در انتها با بودجه‌ی 160 میلیون دلاری ساخته شد. زحمات اسکورسیزی جواب داد و تازه‌ترین ساخته او موفق در راتن تومیتوز امتیاز 100% بیاورد آن هم پس از 80 نقد متفاوت که هیچ کدام از آن‌ها منفی نبود.

دیگر فیلم‌های تحسین شده این کارگردان کار کشته آمریکایی فیلم راننده تاکسی در سال 1976 با امتیاز 98، هوگو (Hugo) با امتیاز 93، مستند باب دیلن (Bob Dylan) به نام Rolling Thunder Revue با 92 امتیاز و رفتگان (The Departed) با امتیاز91 است. فیلم قبلی او سکوت (Silence) که در سال 2018 اکران شد امتیاز 83 را به دست آورد. دو فیلم گاو خشمگین (Raging Bull) و رفقای خوب (Good Fellas) هر دو دارای امتیاز 96 درصدی هستند.

فیلم مرد ایرلندی براساس کتابی به نام شنیدم خونه رنگ می‌کنی (I Heard You Paint Houses) نوشته چارلز برندت (Charles Brandt) است و نهمین همکاری بین رابرت دنیرو و مارتین اسکورسیزی را به ارمغان آورده است. همچنین این اولین باری است که آل پاچینو با اسکورسیزی همکاری می‌کند.

مرد ایرلندی (The Irishman) دومین فیلم تحسین شده‎‌ مارتین اسکورسیزی شدمرد ایرلندی (The Irishman) دومین فیلم تحسین شده‎‌ مارتین اسکورسیزی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !